ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

22 پرونده تخریب و تصرف اراضی ملی در رامسر در دست بررسی است



رامسر - خبرگزاری مهر: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر گفت: هم اکنون 22 پرونده مربوط به تصرف و تخریب اراضی ملی را در دست اقدام داریم که پیگیری‌های لازم و مراحل قضایی آن در حال انجام است

.

سید مهدی مولایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در شش ماه نخست امسال 14 هزار و 805 متر مربع از اراضی ملی این شهرستان از دست متصرفان خلع ید شد.

 

وی اظهار داشت: 9 هزار و 705 متر مربع از اراضی مذکور با احکام قضایی خلع ید شد و پنج هزار و 100 متر مربع نیز در اجرای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع از دست متصرفان خارج شد.

 

وی با اشاره به تشکیل پنج فقره پرونده قضایی برای متصرفان اراضی ملی اظهار داشت: شهرستان رامسر به دلیل آب و هوای مناسب و جنگل‌های زیبا مورد طمع زمین‌خواران است و باید جلو متخلفان را با قاطعیت گرفت.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر با یادآوری این مطلب که تعلیف دام باید در محدوده زمانی 20 خرداد تا 31 شهریور و آن هم با رعایت شرایط قانونی باشد گفت: بر این اساس و برای جلوگیری از چرای غیر مجاز تعداد 17 فقره پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

 

حوزه منابع طبیعی شهرستان رامسر با 83 هزار هکتار مساحت دارای 25 هزار هکتار جنگل و 29 هزار هکتار مرتع است و مجموع مساحت آبادی‌ها و مستثنیات آن نیز در حدود 29 هزار هکتار برآورد می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد