ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

38 هزار میلیارد تومان پول بی پشتوانه طی هشت سال وارد بازار شد


عباس آباد - خبرگزاری مهر: نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان اینکه طرح هدفمندی یارانه ها طرح مقدسی است، گفت: در مدت هشت سال گذشته 38 هزار میلیارد تومان پول بدون پشتوانه وارد بازار شده است

.

به گزارش خبرنگار مهر، شمس الله شریعت نژاد بعد از ظهر یکشنبه در مراسم معارفه شهردار عباس آباد افزود: این پول پشتوانه تولید نبوده است و در هشت سال گذشته قیمتها چندبرابر افزایش یافته است و در چنین شرایطی آن دسته از کشورهایی که مترصد چنین اوضاعی در کشورمان به کمین نشسته بودند، در اثر چنبن جریاناتی، تحریمها و فشارها را علیه ما چندبرابر کردند.

 

وی اظهار داشت: امروز تنها 35 هزار میلیارد دلار پول نفت ایران در اختیار کشورهای اروپایی است و نزدیک به 12 میلیارد دلار پول کشورمان توسط آمریکا بلوکه شده است.

 

وی عنوان کرد: همچنین بانکهای کشورمان در انگلیس تعطیل شده اما از سویی دیر طی دیدارهایی که با مردم دارم، هنوز همانند چند سال گذشته از نبود آب، برق، جاده و ... اظهار نارضایتی می کنند.

 

شریعت نژاد افزود: به نظر من سیستم مدیریتی و نظام اقتصادی کشورمان در دوره قاجاریه به مراتب بهتر از شرایط فعلی حاکم بر کشور بود چرا که در آن عصر، دولت ها بدون اتکا به فروش نفت و تنها از محل باج و خراج حاصل از درآمد های مردم کشور را اداره می کردند، درحالی که امروزه برعکس آن دوران که دولت نیازمند مردم بود، اکثر افراد جامعه چشم انتظار یارانه های نقدی دولت روزگار می گذارنند.

 

این نماینده مجلس گفت: جنگ نامحسوسی که امروزه دشمنان کشورمان علیه ما به راه انداخته اند به مراتب از جنگ هشت ساله خطرناک تر است.

 

وی افزود: در طول سالهای خدمتم از سال 62 تاکنون به یاد ندارم که اوضاع اقتصادی کشور از لحاظ تامنی منابع درآمدی تا بدین حد نامساعد باشد و این یک حقیقت انکار ناپذیر است چرا که دولتمردان در سالهای گذشته پیش بینی هایی از آینده در کشورمان و شرایط اقتصادی تصور می کردند و بر اساس آن پیش بینی ها طرحهایی را برنامه ریزی و عملیاتی کردند که آن تصورات خلاف از آب درآمد.

 

شریعت نژاد افزود: امروز دولتمردان تمام تلاش خود را بکار بسته اند تا مایحتاج ضروری مردم را تامین کنند و تلاش برای ثبات قیمتها، همت برای اقلام دارویی بیماران خاص از جمله موارد است.

 

وی اظهار داشت: وقتی قیمت یک آمپول 180 هزار تومانی در مدت یک هفته به بیش از یک میلیون و 800 هزار تومان افزایش می یابد، مسئولان تمام سعی خود را برای بازگرداندن قیمت آن اقلام دارویی به کار می بندند.

 

نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر با بیان اینه شرایط کشور ما ویژه است، گفت: شهرهای ما به دلیل اشتباهات بسیاری که در گذشته صورت گرفته است از معضلاتی نظیر کوچه ای تنگ و تاریک، شهر بدون پارکینگ، بدون درآمد، بدون نظام ساخت و ساز و ... در عذاب بسر می برند.

 

وی گفت: در چنین شرایطی برخی به فکر منافع شخصی خود مدام پافشاری می کنند که به ما زمین بیشتر بدهید تا ما بیشتر بسازیم همانگونه که در گذشته و بدون قانون می ساختیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد