ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

نخستین گروه راهیان نور رامسر به غرب کشور عزیمت کردند



خبرگزاری تسنیم: نخستین گروه راهیان نور رامسر به مناطق عملیاتی غرب کشور عزیمت کردند.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر، 90 دانش آموز پسر رامسری روز جمعه در نخستین گروه راهیان نور  از سوی سپاه ناحیه رامسر به غرب کشور اعزام شدند.

 

غلامحسین تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر و تنکابن در آئین بدرقه این اردو، با اشاره به 8 سال دفاع مقدس گفت: در سال 59 دشمن با تمام قوا و تجهیزات و پشتیبانی غرب و کشورهای عربی به جان یک ملت ایران افتادند تا عقیده این ملت را نابود کنند.

 

وی گفت: دشمن برای تصرف خاک نیامده بود، بلکه هدف نابود کردن آرمان و مکتب ناب اصیل محمدی (ص) و زدودن آرمان و اندیشه های حضرت امام (ره) بود.

 

تسخیری اظهار کرد: از سویی دیگر، مردم غیور ایران اسلامی با دست خالی و کمترین تجهیزات مادی و با داشتن ایمان قوی، شجاعت و بصیرت با قدرت در مقابل بیش از40 کشور جهان ایستادند و دشمن را زمین گیر کردند.

 

وی خطاب به دانش آموزان گفت: امروز شما جوانان و نوجوانان به منطقه ای سفر خواهید کرد که هم سن وسالان شما این مناطق را حراست کردند و نگذاشتند دشمن وارد مرز بوم کشور شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر و تنکابن خاطرنشان کرد: جنگ امروز، جنگ عقیده بوده و شما نوجوانان نباید بگذارید که دشمن بر عقیده شما تجاوز کند.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد