ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

جشن تیرماه سینزه برگزار می شود

 جشن کهن ایرانی تیرگان ، تیرما ه سینزه شو ؛ که چند سالی است با همت شهروندان رامسری ، خصوصا میثم نوائیان کارشناس اداره ی گردشگری استان گیلان ، دارای مجوز ثبت میراث معنوی شده است ، امسال نیز به احترام آغاز ماه محرم ، این مراسم با اندکی تغییر در تاریخ 10 آبان  ساعت 20 در  زمین فوتبال خیابان شهید بهشتی رامسر ( لات محله ) برگزار می شود.

میثم نوائیان در گفت و گوی تلفنی با « ساحل دریا » گفت : پیش بینی می شود  مراسم امسال با اشاره به عدم برگزاری این جشن در رستوران خلج و با اشاره به استقبال مراکز دانشگاهی مرتبط با گردشگری  و هماهنگی تورهای گردشگری با استقبال بی نظیری مواجه خواهد شد.

وی افزود : این مراسم با حضور  ناصر وحدتی خواننده ی نامی گیلان  و با برگزاری مراسم آئینی ، پذیرائی سنتی و اهدای لوح تقدیر به تلاش گران برگزاری این مراسم به انجام خواهد رسید.

وی گفت :  برگزاری برنامه ی « لال شو  » و «  آویزان کردن کلید ( چو کلی مار ) »  رنگ و بوی جدیدی برای مردم خسته از ماشین زدگی خواهد داشت.

نوائیان افزود : برای هر برنامه شرح اسناد آن نیز در حد مختصر بازگو خواهد شد و مقدمات کارگاه آموزشی ( ورک شاپ ) نیز برای آن پیش بینی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد