ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

آب گرفتگی خیابان باعث مرگ 4 نفر شد

هم زمان با بارش شدید باران در روز عید غدیر ( پنج شنبه دوم آبان حدود ساعت 20 )  به علت مهندسی ناقص راه سازی ؛ آب گرفتگی در اکثر معابر عمومی منطقه صورت می گیرد. این بار اما بارش شدید باران کاهلی برخی ادارات جهت رفع معایب پیش آمده را با شدت بیشتری نشان داد. لازم به توضیح نیست که در منطقه ی پر بارانی چون رامسر و شهر های اطراف دیده شدن این گونه موارد در دفعات بسیار ، شاید مسوولین ذی ربط را نیز به تسامح کشانده است.


در آخرین حادثه ی رخ داده در شهرستان رامسر  ، آب گرفتگی شدید در بالای پل صفارود در بلوار دریا ( کمربندی رامسر به تنکابن از میدان شهید رجائی ) و انحراف یک دستگاه سواری باعث مرگ 4 نفر شد.


تویوتا کامری با سرعت در حال عبور از مسیر شرق به غرب بلوار دریا به ناگاه با انباشی آب در روی پل صفارود برخورد کرده و با شدت انحراف غیر قابل کنترل تویوتا را سبب شده و اتومبیل به لاین مقابل منحرف می شود. عبور یک دستگاه نیسان در طرف مقابل و حضور ناگهانی خودرو در مقابلش توان کنترل را از راننده نیسان گرفته و با شدت با تویوتا تصادف نمود.


حاصل این تصادف سنگین کشته شدن راننده ی نیسان و سه سرنشین از 4 سرنشین سواری تویوتا بوده است. شنیده ها حاکی است  سرنشینان سواری دانشجو بوده اند.


شاهدان عینی ، عدم تعبیه ی منفذ عبور آب در روی پل را عامل اصلی این حادثه ی ناگوار می دانند. شاید لازم باشد تا دیر نشده مسوولین مربوطه نسبت به اصلاح هندسی و تعبیه ی راه کارهای مناسب  برای رفع گرفتگی آب اقدام نمایند ؛ تا بیش از این شاهد اتفاقات ناگوار از این دست نشویم.


همین امروز اقدام شود که فردا دیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد