ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

برگزاری همایش سلامت زنان باشعار فردادیراست،سلامت زنان راجدی بگیریم



همان طور که می دانیم سلامت زنان تأثیر بسزایی بر سلامت فرزندان، خانواده ,جامعه  دارد. بر این اساس چنانچه مشکلاتی اعم از  بیماری ،سوءتغذیه، کار طاقت‌فرسا، زایمان‌های مکرر و دیگر مسائل فرهنگی و اجتماعی مؤثر بر سلامت آنها نادیده انگاشته شود، سلامتی خانواده آنان در کنار سلامتی خودشان دچار آسیب خواهد شد. و به دلیل نقش حساس «زن» و موقعیت و جایگاه بسیار با اهمیت او در سلامت و سازندگی خانواده و جامعه، مراقبت و توجه به نیازهای جسمی، روانی، اجتماعی و عاطفی و معنوی او نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و دقت بیشتری را می طلبد. به همین دلیل روز ۲۸ مهر به عنوان روز ملی سلامت بانوان ایرانی انتخاب شد.

 

  دراین راستا شبکه بهداشت ودرمان شهرستان رامسر با همکاری اموربانوان وخانواده   فرمانداری و بسیج جامعه زنان و شهرداری رامسر اقدام به برگزاری همایش سلامت زنان باشعار فردادیراست ،سلامت زنان راجدی بگیریم نمود.

 

 این همایش درتاریخ ۲۸/۷/۹۲درسالن اجتماعات شهید سلیمان نژاد این شهرستان با حضور رابطین ادارات وسلامت وبانوان شاغل وکارشناسان واعضای بسیج جامعه زنان برگزار شد.

 

از برنامه های این همایش درخصوص نقش تغذیه درپیشگیری از سرطان، اجرای فوریت های پزشکی و اورژانسی توسط مسئول اورژانس ۱۱۵و مسمومیت های داروئی مطالب ارزنده ای ارائه دادند که مورد استقبال حاضرین قرارگرفت از دیگر برنامه ها اجرای طرح غربالگری  فشارخون و سنجش نمایه توده بدنی و همچنین به مناسبت روز جهانی سل بیماریابی فعال سل نیز توسط کارشناسان واحد بیماریها انجام گرفت.این برنامه با اجرای مسابقه و اهداء جوائز به دونفر و پذیرائی از حاضرین پایان گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد