ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

پیروزی دوباره ی باشگاه کشتی شهید خلعتبری لیماک

  

 

حسین قاسمی :


به مناسبت هفته تربیت بدنی و اعیاد قربان و غدیر یک دوره مسابقه بین  تیم کشتی شهید خلعتبری و تیم قهرمانان شهرستان نور در سالن کشتی شهید خلعتبری روستای لیماک رامسر برگزار شد.

 

علی خلعتبری مربی تیم ملی کشتی آزاد کشور در گفتگویی با اعلام این خبر افزود : در این مسابقه 19 کشتی گیر در رده نونهالان ( پهلوانک ها) به رقابت پرداختند که تیم کشتی شهید خلعتبری رامسر با نتیجه 11  بر 7 توانست تیم قهرمانان نور را شکست دهد.

 

وی افزود : تیم کشتی قهرمانان نور با سرپرستی مهدی نیک منش از قهرمانان سابق آسیا و با مربیگری آقایان سعید احمدیان،محسن پور صادق و امید ترخان در این مسابقه شرکت کردند و هدف ما بررسی سطح آمادگی کشتی گیران نونهال بود.

 

خلعتبری اضافه کرد : علی میاندی فنی ترین کشتی گیر در پایان این مسابقه معرفی شد.

 

مربی کشتی باشگاه شهید خلعتبری لیماک همچنین به اهمیت توجه ویژه به نونهالان اشاره کرد و گفت: ما باید برای آینده برنامه ریزی داشته باشیم و بتوانیم کشتی رامسر را به جایگاه اصلی خود برسانیم و در سطح ملی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

در حاشیه این مسابقه کیقباد پروانه از مربیان و دلسوزان کشتی در گفتگویی به حاشیه های پیش آمده در کشتی رامسر اشاره کرد و گفت : ما باید با شور و محبت و همدلی برای ورزش کار کنیم تا فرزندانمان رشد و تعالی پیدا کنند.

 

وی افزود: محیط ما باید با ورزش رشد پیدا کند و کشتی یکی از ورزشهای پهلوانی است که درس مردانگی و همدلی را به ما می آموزد.

 

پروانه با اشاره به اینکه ما یک خانه برای کشتی داریم اظهار داشت : ما نباید با ناهنجاری ها و دامن زدن به حواشی این خانه را خراب کنیم .

 

وی افزود: ورزش کشتی نیاز به آرامش دارد و از آنجایی که همه به دنبال آرامش هستند ما نیز باید با همدلی و در کنار هم بودن آرامش را به کشتی رامسر برگردانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد