ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

جشن بزرگ عید غدیر رامسر


حسین قاسمی :

جشن بزرگ غدیر به همت موسسه خیریه ایتام امیرالمومنین (ع) شهرستان رامسر با همکاری گروه فرهنگی هنری گاتا و مانند همیشه با استقبال پر شور مردم این شهرستان در سالن آمفی تئاتر هتل بزرگ رامسر برگزار شد.

 

صفر قاسمی مسئول موسسه خیریه ایتام امیرالمونین رامسر در این مراسم ضمن تقدیر از حضور پرشکوه مردم خیر رامسر گفت:حضور گرم و صمیمانه و همراهی همیشگی عزیزان،باعث دلگرمی اعضای هیئت مدیره و امیدواری برای انجام کارهای بزرگتر را نوید می دهد.

 

وی افزود:در موسسه خیریه ایثام رییس و مرئوس وجود ندارد و همه دوستان در جهت هدف این موسسه در حرکت اند.

 

قاسمی اذعان داشت:این موسسه در سال 1383 و در جهت کمک رسانی و همراهی خانواده های بی سرپرست و یتیم تاسیس شد و تا به امروز که در استانه دهمین سال تاسی آن میباشیم توانسته در حوزه های ،تعلیم و تربیت،ساخت و تعمیر مسکن،جهیزیه های نوعروسان،مسمری های ماهانه ، تهیه غذا و مواد مورد نیاز معیشت و ... به این خانواده ها بدون هیچ منت و مخفیانه کمک رسانی کند.

 

این مسئول موضوع تحصیل افراد بی سرپرست را در الویت این موسسه دانست.

 

قاسمی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به رویداد بزرگ غدیر تصریح کرد:غدیر یک تاریخ سرخ است که از مدینه شروه شد و در کربلا به میانه راه رسید و پایان این غدیر نیز در زمان ظهور مصلح کل خواهد بود.

 

وی غدیر را قدر دیگر دانست و بیان داشت:اگر در شب قدر قرآن نازل شد در غذیر نیز ولایت کامل گردید و به گفته ی پیامبر این دو از هم ناگسستنی و جاوید هستند.

 

قاسمی در بخش پایانی صحبت های خود به برگزاری برنامه های فرهنگی این موسسه خیریه اشاره کرد و اذعان داشت:هزینه این برنامه ها توسط برخی افراد خیر انجام می شود و حتی یک ریال هم از صدقات مردمی استفاده نمی شود.

 

قاسمی از همه مردم خواست تا در این موسسه عضو شوند و با پرداخت ماهیانه در حد وسع و توان از خانواده های بی سرپرست و یتیم حمایت کنند.

 

اجرای طنز توسط سید کاظم حسینی معروف به نوروز ، طنز جلال کرد رستمی،اجرای شعبده بازی توسط امیر شریفی،و موسیقی از دیگر برنامه های این جشن با شکوه بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد