ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

نفر برتر رشته تخصصی فرهنگی سامانه جامع موقوفات مازندران سید مهدی علوی از رامسر



مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران نفرات برتر نخستین مسابقه سامانه جامع موقوفات و بقاع مازندران را اعلام کرد.

 

عرش نیوز: به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، ستار علیزاده گفت: در پی برگزاری نخستین مسابقه سامانه جامع در مازندران ویژه مدیران و کارکنان اداره کل و ادارات اوقاف و امور خیریه استان با هدف دانش‌افزایی کارکنان در هفته گذشته سه نفر برتر رشته‌های تخصصی اعلام شدند.

 

وی افزود: در رشته تخصصی فرهنگی علیرضا ولی‌زاده از قائمشهر، سید مهدی علوی از رامسر و ابوالفضل رمضان‌گلینی از تنکابن رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: در رشته تخصصی اجارات سید علی حسنی از بابل، سید آرمان طاهری از لاریجان و سیروس رشیدی از آمل حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

 

علیزاده اظهار داشت: در رشته تخصصی مالی غیرعمومی فرشته شریفیان از قائمشهر اول شده، کامران نعیمی از بلده دوم و مسعود نعمتی از آمل در مکان سوم جای گرفت.

 

وی افزود: در رشته تخصصی حقوقی سیف‌الله متان از اداره کل اوقاف مازندران اول شده، حمید شاکری از قائمشهر دوم شد و داوودی از اوقاف سوادکوه و حبیب نوری از نوشهر مشترکا سوم شدند.

 

علیزاده اظهار کرد: در رشته تخصصی ثبتی متان از اداره کل اوقاف مازندران، سید مصطفی شکوهی از آمل و سید حامد صابری از بلده اول تا سوم شدند.

 

وی گفت: نفرات اول و دوم رشته‌های اجارات و مالی غیرعمومی و نفرات برتر سایر رشته‌ها در مرحله دوم مسابقه منطقه‌ای که از 24 تا 26 مهر ماه با حضور برترین‌های اوقاف خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، سمنان و گلستان در مشهد مقدس برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد