ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

اگر نمایندگان مجلس بخواهند در بحث انتصابات تعیین تکلیف کند نمی تواند به وظایف نمایندگی خودشان عمل کند


 


نویسنده : محمدرضا بهرامی

 

شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن ،رامسر و عباس آباد در خانه ملت در حاشیه مراسم تودیع و معارفه شورای اسلامی بخش مرکزی  رامسر در گفتگویی اختصاصی به خبرنگار ما گفت:استاندار مازندران آدم منطقی است و در توزیع معاونت ها از وی خواستیم یکی از آنها را از غرب استان انتخاب کند که وی نیز با این پیشنهاد ما موافقت کرد و به زودی یکی از معاونت ها از غرب استان معرفی خواهد شد.

 

وی در خصوص انتصاب ها در سطح استان،  اصل را شایسته سالاری دانست و اظهار داشت : اصل انتصاب ها بر اساس این است که افرادی که اهل خدمت ،انگیزه و علاقه هستند باید انتخاب شوند و اینکه کدام شخص از کدام منطقه است ملاک نیست.

 

شریعت نژاد ضمن تشکر از دکتر فلاح در خصوص انتصاب معاون برنامه ریزی گفت:معاون برنامه ریزی استاندار سالها در حوزه جهاد کشاورزی تلاش کرده است و تجربه کافی در این زمینه دارد .

 

نماینده تنکابن ،رامسر و عباس آباد در خانه ملت افزود:ما به فلاح به صورت استاندار ملی و استانی نگاه می کنیم و وی نیز در انتخاب معاونین خود همین ملاحظه را نیز انجام داد.

 

وی با اشاره به انتخاب معاون عمرانی و معرفی پورمحمد به عنوان یکی از گزینه ها به استان ادامه داد:غرب استان نیز اگر افراد قوی در خصوص معاونت ها داشت قطعا استاندار از وی استفاده می کرد.

 

وی گفت:نماینده مجلس وظیفه اش هدایت ،نظارت ،مشاوره به وزیر و استاندار و ... است و اگر نماینده بخواهد در بحث انتصابات تعیین تکلیف کند نمی تواند به وظایف نمایندگی خودش عمل کند.

 

شریعت نژاد ادامه داد: ما به موضوع استانی شدن به صورت یک آرمان نگاه می کنیم و به هیچ وجه از آرمان مان کوتاه نمی آییم ولی الان و در بدو ورود دولت و استاندار به آن نمی پردازیم و به این بحث ها ورود نمی کنیم زیرا به صلاح نیست.

 

وی گفت:اعتقادمان بر این است استانی شدن غرب مازندران باعث ارتقاء استان می شود و سطح مدیریت را بالاتر و توانمندی را بیشتر می کند

 

وی افزود:همه افراد دلسوز و علاقه مند در غرب استان از موضوع استانی شدن حمایت می کنند و مدافع آن هستند.

 

شریعت نژاد گفت:دکتر فلاح و دکتر روحانی حذف مدیران فعلی را اصل قرار ندادند .

 

وی افزود:وقتی تغییر مدیریت با هدف ارتقاء سطح مدیریت باشد اول باید به دنبال گزینه های بهتر بود و دکتر روحانی و دکتر فلاح نیز در خصوص انتصابات شعار شایسته سالاری ،عقل گرایی و خردورزی را سر دادند و انتخاب مدیر بهتر با عجله ممکن نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد