ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

درگذشت زنده‌یاد " شمس‌علی امینی" راهدار متعهد رامسری در حین انجام عملیات راهداری


 

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، سیدحمید حسینی رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی مازندران گفت: محورهای ارتباطی شهرستان رامسر به دلیل حجم بالای گردشگر و مسافر پرتردد بوده پس حفظ، نگهداری و ایمن‌سازی این محورها همواره دغدغه راهداران خدوم و همیشه بیدار جاده‌ها است.

 

وی اظهار داشت: از این رو در حین انجام عملیات راهداری و ترمیم گاردریل در کمربندی این شهرستان راهدار پرتلاش و متعهد زنده‌یاد شمس‌علی امینی به علت برخورد با یک دستگاه کامیونت جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

رئیس روابط عمومی راه و شهرسازی مازندران از راهداری به عنوان یک باور اعتقادی و تفکر مقدس یاد کرد و خاطرنشان کرد: راهدار انسانی صدیق و صمیمی و پرتلاش که رضایت خداوند، خشنودی و آسایش خاطر هموطنانش که در گذر شریان حیاتی کشور یعنی راه در تردد هستند را هموار تجلی اندیشه پاک و بی‌آلایش خود کرده است.

 

حسینی افزود: در چند سال اخیر در سطح محورهای مازندران بیش از نفر 27 نفر از راهداران پرتلاش در حین انجام وظیفه مجروح شده و پنج نفر فوت شدند.

 

وی تصریح کرد: درگذشت نابهنگام این راهدار پرتلاش را که در راه خدمت به میهن و ملت جان به جان آفرین تسلیم کرد را به مجموعه راهداران صدیق و پرتلاش استان و کشور تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد