ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

وقتی مسوولین ذی ربط به وظیفه ی خود عمل نمی کنند



یک نامه قابل تامل از طرف اهالی روستای بهارپشته خطاب به شریعت نژاد.

به قلم :   عباس احمدی ماچیانی    


بسمه تعالی

 

 حضور محترم  جناب آقای دکتر شریعت نژاد نماینده محترم  مجلس شورای اسلامی

 

با سلام و احترام

 

    با ارزوی موفقیت برای جنابعالی در سنگر نمایندگی مجلس شورای اسلامی  به استحضار مقام عالی می رساند  اهالی روستای بهارپشته از  توابع شهرستان رامسر  طی سالیان متمادی از نعمت داشتن راه روستایی مناسب محروم مانده اند .

 

    در سال های اخیر با وجود پی گیری های مکرر  شورای اسلامی این روستا ، متأسفانه مورد بی مهری مسوولین شهرستانی قرار گرفته است . چرا که با وجود بازدید مسوولین  شهرستانی  در سال 1390 نه تنها در اعتبارات عمرانی توجهی به این روستا  نشده بلکه از در اختیار  گذاشتن ماشین آلات  راه و ترابری  نیز دریغ نمودند . در شرایطی  که در بعضی از روستاهای  این شهرستان عملیات آسفالت انجام می شود  اما به خواسته شورای اسلامی  که احداث  دو دهنه آبراه و احداث کانال  می باشد  کمترین توجهی نمی شود  . در سال 1390 با خودیاری  000/7000  ریالی اهالی و مساعدت 000/30000 ریالی شورای بخش تنها 300 متر انتهایی  آن که بر اثر رانش زمین  قابل تردد نبوده  مورد بازسازی قرار گرفت .

 اما با گذشت 2 سال از آن  زمان همچنان به دلیل نبود  کانال و آبراه ،همچنان در معرض خطر سیل و آبگرفتگی قرار دارد   در عین حال مدارک و مستندات پیوستی خود گویای بی توجهی مسوولین شهرستانی  به این روستا می باشد . از اینرو  ضمن ارسال مکاتبات صورت گرفته  با مسوولین شهرستانی و استانی ، از آن مقام محترم عاجزانه تقاضای مساعدت را داریم . تا با اقدام  عاجل  قبل از فرا رسیدن  ریزش باران های فصلی از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری گردد.

 

 

 

با تقدیم احترام

 

جمعی ازاهالی روستای بهارپشته

 

« ساحل دریا » : وقتی مسوولین ذی ربط به وظیفه ی خود عمل نمی کنند ؛ آنگاه مردم مستاصل  به ناچار به کسی که وظیفه ی ذاتی اش قانون گذاری است مراجعه می نمایند.ای کاش راه کاری برای پی گیری مشکلات این چنینی پیش روی مردم باز بود تا آن ها نیز راه را اشتباه نروند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد