ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

بازدید استاندار مازندران از مرکز تجارت بین المللی (آرامش )رامسر


به قلم :   عباس احمدی ماچیانی       

 

 

فلاح استاندار مازندران در اولین سفر خود به شهرستان نمونه گردشگری رامسر از پروژه های مختلف از جمله مرکز تجارت بین المللی (آرامش )رامسر بازدید نمودند.

 

وی در محل پروژه در گفت و گو با خبرنگار ما در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه رامسر شهر نمونه گردشگری است و باید زیرساخت های لازم داشته باشد و و جود چنین مراکزی می تواند کمک شایانی نماید بیان داشت:تاکید می نمایم که  زیر ساخت های گردشگری در مازندران بویژه غرب استان که گردشگر پذیر است باید فراهم آید و ضرورت دارد تا از سرمایه گذاران حمایت شود.

 

وی گفت:گردشگری باید جایگاهش را در سال جهاد اقتصادی بیابد و همه دستگاه ها باید کمک نمایند.

 

وی اظهار داشت:ستاد سال جهاد اقتصادی در استانداری تشکیل و از کمیته های مختلفی با بهره مندی از نظرات نخبگان و دلسوزان  گام بر می دارد.

 

 وی بیان داشت: مازندران با وجود علمای بزرگوار ،امام زادگان بسیار زیاد ،استانی ولایتمدار و مهمان نواز با جاذبه های کم نظیر طبیعی و تاریخی است.

 

وی اظهار داشت مردم :به خاطر زیبایی های مازندران به استان ما سفر می کنند به طوری که در 6 ماه نخست سالجاری حدود 48 میلیون نفر وارد استان شده اند.

 

وی گفت:باید زیر ساخت های گردشگری بویژه در غرب مازندران فراهم آید و از سرمایه گذاران حمایت شود و نباید دل سرمایه گذار بلرزد.

 

رییس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع ستی و گردشگری مازندران نیز گفت:زیر ساخت های گردشگری  مازندران استانی اما مطالبات آن ملی است.

 

وی ادامه داد:حمایت از سرمایه گذاران نظیر مرکز تجارت بین المللی رامسر در جهت استفاده از ظرفیت های زیاد بخش خصوصی با رعایت قوانین در دستور کار جدی سازمان قرار دارد.

 

وی ادامه داد:بیشترین حضور گردشگران داخلی و خارجی در رامسر است و باید امکانات آن مدرن و به روز است.

 

در این بازدید نماینده مردم تنکابن و عباس آباد،تنی چند از مسولان استانی ،امام جمعه و فرماندار رامسر حضور داشتند.

 

مدیر عامل شرکت بین المللی برج های آرامش نیز در حاشیه به خبرنگار ما گفت: مرکز تجارت بین المللی رامسر(مرکز خرید آرامش) در شهر زیبای رامسر با پیشرفت قابل ملاحظه ،سرعت ،دقت ،کیفیت  و مطابق با استانداردهای جهانی در حال احداث می باشد.

 

" عباسعلی پهلوان نژاد" افزود:پروژه در زمینی به مساحت 7500 متر مربع با 4200 متر مربع زیربنا در بهترین نقطه رامسر روبروی هتل بزرگ رامسر واقع  می باشد.

 

وی ادامه داد:این پروژه از دی ماه 1391 آغاز و تا امروز از لحاظ فیزیکی حدود 55 درصد پیشرفت داردو ظرف 12 ماه دیگر با اعتباری بالغ بر ده ها میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که تا کنون 73 درصد کل مرکز پیش فروش شده در حال حاضر 120 نفر مشغول به کار و با راه اندازی نیز حدود 900 نفر بطور مستقیم مشغول می گردند.

 

لازم به یاد آوری است ،شرکت بین المللی برج های آرامش با بیش از 28 سال سابقه درخشان و ماندگاردر امر سرمایه گذاری،طراحی و مهندسی فروش های هوشمندو ساخت مجتمع های کم نظیر مسکونی برج های آرامش   Aramesh Towersو مجموعه عظیم تجاری مراکز خرید آرامش S Aramesh  Mallفعالیت می نمایند.

 

                                گزارش اختصاصی:عباس احمدی ماچیانی /خبرنگار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد