ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

احتمال انتصاب پورمحمد بعنوان معاون امور عمرانی استانداری

پورمحمد ؛ گزینه جدید معاونت عمرانی استانداری  مازندران

محمد رضا بهرامی به نقل از شمال فردا :



برای گزینه جدید معاونت عمرانی استانداری مازندران نامزدهای مطرح این پست رونمایی شد بهزاد پورمحمد ،مدیرکل سابق مدیریت بحران استان مازندران است.

به گزارش شمال فردا ،  هم اکنون لابی های سنگینی از سوی مسوولان غرب استان پیگیر حضور و انتصاب پورمحمد بعنوان معاون امور عمرانی استاندار جدید می باشند.

 

پورمحمد که 6سال بعنوان رئیس ستاد حوادث غیر مترقبه و مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران فعالیت می کرد

 

وی  که هم اکنون در معاونت برنامه ریزی دانشگاه تهران مشغول خدمت می باشد،متولد شهرستان رامسر و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته زمین شناسی و از محقیین و پژوهشگران مرکز ژئو فیزیک دانشگاه تهران است که تالیفات در مدیریت بحران و زلزله دارد.

 

با توجه به تجربه ی  پورمحمد در حوزه های مختلف برنامه ریزی و عمرانی بسیاری از کارشناسان معتقدند حضور وی در جایگاه معاونت عمرانی استانداری مازندران ضمن پاسخگویی به مطالبات ساکنان غرب استان که بطور مستمر از عدم حضور مدیران غرب استان در مجموعه مدیران ارشد استانداری انتقاد می کنند می تواند موجبات پویایی امور عمرانی و همچنین تقویت وحدت و همگرایی بیشتر ساکنان غرب استان را فراهم نماید.

 

پیش از این از فرامرز نقیبی ، نائیج پور و اسفندیار عشوری به عنوان گزینه های معاونت عمرانی استانداری مازندران نام برده شده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد