ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

ما بر دستان کسانی که موانع پیشرفت شهرستان رامسر را برطرف می کند ، بوسه می زنیم



سید جلیل مرتضوی امام جمعه رامسربا اشاره به اینکه مازندران سر سبز  می تواند به واسطه حضور گردشگران ملی و بین المللی فقر را از بین ببرد ، گفت : برای این منظور باید زیر ساخت های لازم برای دست اندر کاران فراهم شود و مسئولان ذیربط نیز حمایت کنند.

 

وی افزود : کار های بزرگ توسط مردان بزرگ انجام می شود و ما بر دستان کسانی که موانع پیشرفت شهرستان رامسر را برطرف می کند ، بوسه می زنیم و قدردان زحمات همه مسئولین خواهیم بود.

 

امام جمعه رامسر با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب عنوان کردند " فقر زیر برگ های سبز در ختان مازندران پنهان شده است " خاطر نشان کرد : بایستی در مسیری گام برداریم که فرهنگ خود را القا کرده و رنگ بدهیم اما رنگ نشویم تا برای همیشه چهره فقر را ریشه کن کنیم.

 

مرتضوی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه همواره سفر مسئولان به شهرستان رامسر پر خیر و برکت بوده است ، گفت : امید واریم  سفر استاندار و هییت همراه به شهرستان رامسر و مردم و مسئولین و سرمایه گذاران بخش خصوصی پر خیر و برکت باشد.

 

وی همچنین به اقدامات و مطالعات کارشناسی پیرامون طرح منطقه منطقه آزاد گردشگری در شهرستان رامسر اشاره کرد و گفت : امید واریم با حمایت شما دولتمردان عزیز ، سنگ بنای این طرح بزرگ گذاشته شده تا مردم ایران از این پروژه ملی بهره مند شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد