ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

ساماندهی سواحل دریای شمال اجرا نشد


رامسر - خبرگزاری مهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: ساماندهی سواحل یکی از مهمترین طرح هایی است که در استانهای شمالی کشور به اجرا نرسید و در این زمینه دچار خسارت شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیف الله فرزانه شامگاه حمعه در مراسم پاسداشت روز جهانی هفته گردشگری در مجموعه تله کابین رامسر با بیان اینکه ما بدنبال اجرای قانون هستیم، عدم هماهنگی های لازم میان مدیران ذیربط در منطقه را دلیل عدم اجرای طرح ساماندهی سواحل بیان کرد و گفت: هرگز مایل نیستیم در سطح  منطقه شاهد تخریب آثار باستانی و میراثی باشیم و در این خصوص نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

 

مدیر کل میراث فرهنگی مازندران اظهار داشت: ما حدود هشت هزار میلیارد تومان در خواست سرمایه گذاری برای طرح های گردشگری داریم که در این زمینه تا کنون حدود 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

 

فرزانه بیان کرد : مازندران علاوه بر اینکه استانی با جاذبه های تاریخی، گردشگری، ورزشی، خدماتی و روستایی و درمانی است و همچنین با دارا بودن تنوع زیست محیطی، پایتخت گردشگری ایران است و می تواند جدای آنکه میزبان هموطنان باشد، میزبان گردشگران از کشورهای همسایه باشد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران ضمن برشمردن برنامه های هفته گردشگری به مسئولیت سنگین این سازمان اشاره کرد و گفت: مسئولیت سه سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بسیار سنگین است و مطالبات ما ملی است اما اعتبارات ما استانی است و این مهم پیشبرد برنامه های ما را با مشکل مواجه کرده است.

 

واگذاری 60 منطقه نمونه گردشگری در مازندران

 

وی افزود :ما122 منطقه نمونه گردشگری در سطح استان داریم که 60 منطقه واگذار شده است اما سازمان گردشگری هیچ گونه نفوذی در این مناطق ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد