ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

پیوست فرهنگی در طرح های فرهنگی مازندران لحاظ شود



خبرگزاری تسنیم: استاندار مازندران گفت: پیوست فرهنگی در طرح های گردشگری استان لحاظ شود.

 

به گزارش خبرکزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار، در همایش روز جهانی جهانگردی و آغاز هفته گردشگری با اشاره به موقعیت، منابع و ظرفیت های مختلف مازندران اظهار کرد: برنامه ای همه جانبه و اصولی در راستای توسعه گردشگری استان تهیه شود.

 

فلاح با بیان اینکه گردشگری و اعتلای آن موضوع محوری توسعه مازندران است، گفت: با اتکا بر اقتصاد دریا و گردشگری بایست در راستای ارتقا اشتغال در مازندران اهتمام شود.

 

استاندار با بیان اینکه شاخص گردشگری، بحث اقتصادی آن است، افزود: تامین زیر ساخت ها و منابع اعتباری در این حوزه نیازمند نگاهی عمیق و توسعه محور است.

 

فلاح با اشاره به اینکه باید زمینه برخورداری همه اقشار از خدمات گردشگری فراهم شود، یاد آور شد: پیوست فرهنگی در طرح های گردشگری، ملحوظ نظر قرار گیرد.

 

استاندار مازندران با اشاره به اینکه جایگاه گردشگری در حماسه اقتصادی باید تبیین شود، اذعان کرد: صاحب نظران و فعالان گردشگری، پیشنهادهای راهبردی توسعه این بخش را به مدیران ذی ربط ارایه کنند.

 

فلاح با بیان اینکه لازم است تا جایگاه صنایع دستی و نقش آن در پویایی اقتصاد مازندران تبیین شود، تصریح کرد: باید در نحوه فعالیت مجدد این رشته و نقش آن در ارتقا اشتغال استان بازنگری صورت گیرد.

 

استاندار در حاشیه این همایش از بخش های مختلف مجتمع تفریحی توریستی شهر سبز و تله کابین رامسر بازدید به عمل آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد