ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

شما اگر استاندار بودید چه حرکتی در راستای تقویت گردشگری مازندران انجام می دادید


وبنوشت   عباس احمدی ماچیانی       


 

استاندار مازندران در آیین روزجهانی گردشگری و تجلیل از خادمان این عرصه با طرح پرسشی از دست اندرکاران حوزه گردشگری گفت:از شما می خواهم که به صورت مکتوب به این سوال پاسخ دهید که اگر استاندار مازندران بودید چه حرکتی را در جهت شکوفایی گردشگری مازندران انجام می دادید.

 

" ربیع فلاح"شب شنبه در مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز تله کابین رامسر افزود:مطمئن باشید که نوشتار تک تک شما را 3 بار به دقت خواهم خواند و معتقدم شما که بطور تخصصی دراین عرصه فعالیت دارید بهترین مشاوران هستید.

 

وی بیان داشت: مازندران با وجود علمای بزرگوار ،امام زادگان بسیار زیساد ،استانی ولایتمدار و مهمان نواز با جاذبه های کم نظیر طبیعی و تاریخی است.

 

وی اظهار داشت مردم :به خاطر زیبایی های مازندران به استان ما سفر می کنند به طوری که در 6 ماه نخست سالجاری حدود 48 میلیون نفر وارد استان شده اند.

 

وی گفت:باید زیر ساخت های گردشگری بویژه در غرب مازندران فراهم آید و از سرمایه گذاران حمایت شود و نباید دل سرمایه گذار بلرزد.

 

وی افزود:گردشگری باید جایگاهش را در سال جهاد اقتصادی پیدا نماید و همه دستگاه ها باید همکاری نمایند.

 

رییس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع ذستی و گردشگری مازندران نیز گفت:زیر ساخت های گردشگری  مازندران استانی اما مطالبات این حوزه ملی است.

 

"سیف الله فرزانه "افزود:سازمان ما از 3 نهاد حرفه ای به یک سازمان نوپا و آماتور تبدیل شده و همه باید کمک نماییم تا از ظرفیت های مازندران در عرصه های مختلف بهره بجوییم.

 

وی اظهار داشت:ساماندهی سواحل یکی از بزرگترین چالش های پیش روی ما بوده و قرار بود سازمان عمران توسغعه  سواحل تشکیل که محقق نشد.

 

وی گفت:سواحل شمال به جای فرصت به تهدید تبدیل شده و سالانه هزاران جوان خوب از دست می روند.

 

وی با اعلام اینکه هم اینک 122 منطقه نمونه گردشگری در استان داریم که 62 مورد واگذار شد بیان داشت:سازمان ما هیچ نفوذی در این مناطق ندارد.

 

وی  افزود:با توجه به نوار ساحلی گسترده از یک سو و حجم ترافیک بالا از سوی دیگر دریغ از یک شناور گردشگری که باید در این مورد برنامه ریزی به عمل آید.

 

وی  در حاشیه در گفت و گو با خبرنگار ما بیان داشت:در آینده نزدیک باغ 33 هکتاری رامسر ثبت جهانی می شود.

 

وی گفت:اداره مستقل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری رامسر تصویب و به زودی رییس اداره معرفی می شود.

 

شایان ذکر است در پایان از پیشکسوتان و فعالان عرصه های مختلف تجلیل شد.

 

مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز تله کابین رامسر نیز به عنوان نمونه  معرفی و استاندار مازندران با بیان آنکه برای اولین بار از این مجموعه دیدن نموده است بیان داشت ،آقای نجفی به عنوان کار آفرین برتر ،عاشق ،متدین و دارای روحیه ای متعادل بوده و من دست چنین سرمایه گذارانی را می بوسم و برای توسعه آن هم نوع همکاری انجام می دهم.

 

نمایندگان  تنکابن ،رامسر و عباس آباد،نوشهر و چالوس ،تنی چند از مدیران کل ،ائمه جمعه و فرمانداران از مهمان این همایش بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد