ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

مشروح سخنان شیخ صفر قاسمی در نشست فعالان ستاد های انتخاباتی دکتر روحانی با استاندار مازندران


 


وبنوشت  محمدرضا بهرامی


 

*از عروس بی جهاز شهرهای ایران ،رامسر عزیز و همینطوربه نمایندگی از فعالان ستادهای تنکابن و عباس آباد در خدمت شما عزیزان خواهم بود.

 

*انتخاب و انتصاب جناب آقای دکتر ربیع فلاح را بعنوان استاندار مازندران شاد باش میگویم و بمناسبت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهیدان همیشه شاهد و امام شهیدان را گرامی داشته و در محضر ایثارگران عزیز سر تعظیم فرود می آورم .

 

*جناب آقای استاندار ،از طرح مباحث نظری و تحلیل سیاسی در این جلسه پرهیز میکنم و قدری عملیاتی و اجرایی سخن خواهم گفت. ما خوشحالیم که رییس ستاد جناب دکتر روحانی که شخصیتی ملی هستند سکاندار مدیریت ارشد اجرایی استان شدندو اتفاقا در دوره غربت و ناباوری وارد میدان شدند و قطعا امروز وفادار ترین افراد به رییس جمهور محترم خواهند بود. ما از استاندار گلایه نداریم ولی انتطارات فراوانی داریم .

 

*آقای دکتر فلاح ، توانمندی و شایستگی های شما قابل کتمان نیست ولکن عنوان ریاست ستاد آقای دکتر روحانی سهم بسیار زیادی در کسب عنوان جدید داشته است و این سهم برای همه دلسوزان و فعالان این عرصه در بخشهای مختلف باید به رسمیت شناخته شود و از شما انتظار داریم پاسدار این حق باشید.

 

*باید قواعد بازی را بپذیریم. ما سهم خواهی نمیکنیم. ما حامی رییس جمهور محترم و نماینده عالی دولت هستیم . ما به دنبال حق خودمان هستیم . سهم خواهی را کسانی میکنند که در ستادهای دیگران بودند و امروز خود را سهام دار و سهم خواه میدانند. باید مشخص شود سهم بعضی از کانون های قدرت و تاثیر گذار بر تحولات امروزاستان در پیروزی اقای دکتر روحانی چقدر بوده است؟ ما برای امامان محترم جمعه و نمایندگان محترم مردم در مجلس احترام ویژه ای قایلیم.اما بسیاری از این عزیزان خلاف جهت مردم رفتار کردند و سهمی در پیروزی دولت تدبیر و امید نداشتند و باید به این مهم توجه داشته باشیم.

 

*آقای استاندار از شما تقاضا میکنم به این جمع و این افراد دلسوز بعنوان مشاوران امین و خیر خواه خود بیندیشید و از حاشیه سازی های مخالفان نهراسید. مراقب دام های مخالفان باشیم . متملقان و ابن الوقتها را باید دور انداخت . آنانی که شعار مرگ بر هاشمی می دادند و در هشت سال گذشته شعارشان فقط دولت نهم و دهم بوده است و انگار بعد از انقلاب هیچ دولت دیگری نبوده است ، صلاحیت ندارند در مصادر امور باشند.

 

*آقای دکتر فلاح ،جناب آقای دکتر روحانی به شما فرمودند به غرب استان نگاه ویژه داشته باشید لطفا این نگاه ویژه را برای ما تبیین فرمایید ، سهم غرب مازندران در مدیریت ها چه مقدار است. بسیاری از امور قابل تفویض به ادارات شهرستان ها ست .پیشنهاد می شود :کارگروهی را برای این کار تشکیل دهید تا با واگذاری اختیارات به شهرستانها ، بخشی از نگرانی ها و دغدغه ها برطرف شود.

 

گفتنی است سخنان شیخ صفر قاسمی با تشویق های پیا پی حاضران در جلسه روبرو بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد