ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

جذب 17 میلیون مسافر در رامسر/ مازندران 13 هزار بیکار دارد



رامسر - خبرگزاری مهر: ربیع فلاح استاندار مازندران گفت: مازندران در شش ماه نخست سال 92 میزبان بیش از 40 میلیون نفر بوده است و رامسر نیز حدود 17 میلیون نفر گردشگر را به خود جذب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار بعد از ظهر جمعه در حاشیه افتتاح طرح شیلاتی در رامسر افزود: باید بدانیم و بخواهیم که از این سرمایه ها که به عنوان گردشگر به استان مسافرت می کنند، استفاده بهینه داشته باشیم.

 

استاندار مازندران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته گردشگری از شهرستان رامسر به عنوان یک ظرفیت ملی یاد کرد و گفت: پروژه پرورش ماهیان خاویاری رامسر – چالکرود آغازی است برای شروع فعالیت پروژه های مشابه در غرب استان که می تواند اقدامات بسیار مهمی در زمینه ایجاد اشتغال و همچنین سلامت غذایی به دنبال داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه در استان مازندران بیش از 13 هزار نفر بیکار تحصیل کرده داریم از نماینده مجلس مردم منطقه خواست تا نسبت به این موضوع توجه داشته باشد.

 

فلاح ضمن ابراز خرسندی از افتتاح مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در رامسر اضافه کرد: امید واریم در این پروژه شاهد اقداماتی کارشناسی شده باشیم و مدیران منطقه و شهرستان نیز حمایت همه جانبه خود را در جهت پشتیبانی از بانیان و سرمایه گذاران آن در دستور کار قرار دهند.

 

وی اذعان داشت: ما برای حضور سرمایه گذار از تمامی ظرفیت های موجود برای ایجاد اشتغال و تولید بومی استفاده می کنیم و با تسریع در اخذ مجوز های مورد نیاز ، کار سرمایه گذار بخش خصوصی را سرعت می بخشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد