ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

آئین بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی در کافه کتاب ساری برپا شد


.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آئین بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی و سالروز استاد شهریار شامگاه جمعه در کافه کتاب ساری برپا شد.

 

این آئین با حضور شعرای برتر استان مازندران و شعرای مدعو و میهمان از استان‌های دیگر برپا شد.

 

مجتبی مطلبی کارشناس ارشد فلسفه در این نشست به موضوع فلسفه ادبیات پرداخت و در ادامه هم چند نفر از شعرای شمال کشور جدیدترین آثار خود را به اهالی ادب عرضه کردند.

 

حسن حسن‌پور از ساری، پریسا کاووسی از چالوس، صادق فقانی از بابل، افسانه توکلی از محمودآباد، احمد زارع از رامسر، فرسا خانجانی از قائم‌شهر، فاطمه حسینی از مشهد، کیوان ملکی از سوادکوه و رضا سلیمانی از بهشهر تعدادی از شاعرانی بودند که در آئین بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی به اجرای برنامه پرداختند.

 

موسیقی سنتی با تصنیفی از استاد شهریار که به صورت زنده اجرا شد از دیگر برنامه‌های این آئین بود و از شاعران برگزیده توسط هیئت علمی فرهنگی کافه کتاب با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

 

مدیر مسئول کافه کتاب ساری در این همایش یکی از اهداف برگزاری این مراسم‌ها را گردهمایی اهالی ادب فارسی و تجلیل از آنان برشمرد.

 

فهیمه محمودی معرفی استعدادهای شاخص شعر و ادب استان مازندران را به فرهیختگان فرهنگ‌دوست از دیگر اهداف برپایی این آئین اعلام کرد.        

 

وی در پایان اذعان داشت: کافه کتاب در راستای نیل به اهداف فرهنگی خود در مناسبت‌های مختلف به برگزاری همایش‌ها اقدام می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد