ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

نداشتن فضای تمرین تئاتری‌های رامسر را دلسرد کرد


 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد رامسر گفت: نداشتن فضای مناسب تمرین در رامسر، تئاتری‌ها را دلسرد کرد.

خبرگزاری فارس: نداشتن فضای تمرین تئاتری‌های رامسر را دلسرد کرد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، اعضای انجمن نظارت بر نمایش و شورای راهبردی تئاتر شهرستان رامسر در نشستی که با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد رامسر داشتند مشکلات و خواسته‌های این انجمن را مطرح کردند.

 

سرپرست اداره ارشاد رامسر در این نشست صمیمی که در مکان اداره فرهنگ و ارشاد رامسر برگزار شد، اظهار داشت: در شهرستان رامسر پتانسیل بالایی در زمینه‌های علمی، فرهنگی و هنر به ویژه هنر نمایش وجود دارد که جا دارد که این پتانسیل‌ها در مسیر خود هدایت تا به جایگاه اصلی خود رسیده و رشد کنند.

 

محمد شریفی افزود: بعد ازانقلاب اسلامی ایران، مقوله‌ای با عنوان هنر متعهد در کنار فضاها و قالب‌های آزاد شکل گرفت که سبب شد تا قالب‌هایی با موضوعات انقلاب، دفاع مقدس و ارزش‌های دینی در عرصه‌های مختلف هنر، چه تجسمی و چه غیرتجسمی به خوبی رشد کرده و نمایان گردد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد رامسر خاطرنشان ساخت: رامسر در زمینه هنرهای نمایشی در سال‌های نه چندان دور، افتخارات بسیاری را کسب کرده که متاسفانه به دلیل نداشتن مجتمع فرهنگی هنری و یک فضای مناسب برای تمرین و عرضه هنر نمایش، کم‌کم انگیزه هنرمندان رامسری را کمرنگ کرد.

 

وی تاکید کرد: با وجود تمام مشکلات موجود، تصمیم گرفته‌ایم که دوباره مردم شریف شهر نمونه گردشگری، شاهد اجراهای استثنایی هنر نمایش هنرمندان زبده رامسر باشند.

 

این مسئول گفت: برای روشن شدن چراغ هنر نمایش در رامسر مقرر شده که جلسات انجمن نمایش رامسر به صورت منظم و مداوم با حضور هنرمندان قدیمی و با تجربه و همچنین هنرمندان تازه کار و جوانان علاقمند به این هنر برگزار شود.

 

به گزارش فارس: اکثر اعضای انجمن نظارت بر نمایش، در این نشست بر این عقیده بودند که نبود مکان مناسبی برای نمایش، هماهنگ نبودن ارگان‌های دولتی با اداره ارشاد جهت در اختیار قرار دادن سالن، نبود کارگاه‌های نمایش با مدیریت هنرمندان پیشکسوت و نبود بودجه کافی جهت اجرای برنامه‌ها از جمله مهمترین مشکلات و معضلاتی است که هنرمندان رامسری بر سر راه هنر نمایش شاهد هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد