ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

دوباره آقای شهردار

ج . پ  وب نوشت درمد :

 

به نام خداوند جان وخرد

 

 

آقای شهردار! آنروز که شور ای  اسلامی دوره سوم شهر رامسر  شما را برای  شهرداری معرفی کردند، با استقبال بی حد و حصر شهروندان مواجه شدید . در وبلاگم با شما از نگاه یک شهروند درد دلی داشتم ، و نکاتی برخواسته از برنامه هایتان که به شورای ارایه شده بود یادآورشده بودم .

 

 

امروز که دوباره با رای اکثریت قاطع اعضای جدید شورای اسلامی دوره چهارم شهر رامسر دوباره شهردار برگزیده شدید ، ظاهرا گواه براین است شما کارنامه قبولی گرفته و موفق بوده اید . ولی آقای شهردار شما  یک رای مخالف قاطعی نیز هم داشته اید . که این رای قاطع که تا استعفاء تنها عضو شورای سوم و راه یافته به شورای چهارم و صدالبته مومن ، بسیجی و مقید به قانون ، اخلاق  تجلی داشته است ، پیام رسایی است که شما در بحث همراهی با شورای اسلامی به نوعی از اقتدار قدرت مدیریتی یک ایرانی به سان همه ایران مدیر! در مضمون شورای عددی نیست ! بروز دادید


  

دوباره آقای شهردار

 

به نام خداوند جان وخرد

 

 

آقای شهردار! آنروز که شور ای  اسلامی دوره سوم شهر رامسر  شما را برای  شهرداری معرفی کردند، با استقبال بی حد و حصر شهروندان مواجه شدید . در وبلاگم با شما از نگاه یک شهروند درد دلی داشتم ، و نکاتی برخواسته از برنامه هایتان که به شورای ارایه شده بود یادآورشده بودم .

 

 

امروز که دوباره با رای اکثریت قاطع اعضای جدید شورای اسلامی دوره چهارم شهر رامسر دوباره شهردار برگزیده شدید ، ظاهرا گواه براین است شما کارنامه قبولی گرفته و موفق بوده اید . ولی آقای شهردار شما  یک رای مخالف قاطعی نیز هم داشته اید . که این رای قاطع که تا استعفاء تنها عضو شورای سوم و راه یافته به شورای چهارم و صدالبته مومن ، بسیجی و مقید به قانون ، اخلاق  تجلی داشته است ، پیام رسایی است که شما در بحث همراهی با شورای اسلامی به نوعی از اقتدار قدرت مدیریتی یک ایرانی به سان همه ایران مدیر! در مضمون شورای عددی نیست ! بروز دادید.

 

آقای شهردار ! وقتی به سایت های آقای سید کمال سیدی سرک می کشیم می بینیم ایشان از مصوبات شورای اشاره دارندکه شما بی اعتنا به آن ، فقط به استناد  جمع بندی نظرات خود اقتدا می کنید ، تغییرات ایجاد شده در سطح خیابان مطهری و و تغییر ات هندسی  میدان انقلاب و طبع آن ورود به محدوده نظارتی میراث فرهنگی که بدون هماهنگی کارشناسان آن نهاد و راهنمایی و رانندگی  با طراحی دور برگردان روبروی مرکز تحقیقات مرکبات  نوعی گریز از قانونمداری یادآور می شوید. درحالی که مشکلات پارکینگ بیماران و همراه سردرگم بیماران را در جلوی بیمارستان امام سجاد ( ع) لاینحل گذاشته و شهروندان را به دست مامورین راهنما ورانندگی وا می گذارید .

آقای شهردار! در یادداشت قبلی به سمع مبارک شما رسانده بودم که مردم بدلیل عاطفی شما را آقا نصرت یا آقای کوزه گر صدا خواهند زد . ولی به نظر می رسد باید دیگر برای مردم آقا نصرت نباشید!چرا که یک شهردار وقتی به مصوبات اعضای شورای که نماینده تفکرات و انتخاب آنان است  وقعی ننهد ، نشان از این دارد که نوعی از حسی " بلا تشبیه آقایی که شما باشید" جاه طلبی در حال جا خوش کردن بر وجدان شماست . یا کسانی در بیرون جهت امیال سیاسی و شخصی و صد البته مالی  شمارا  تحت فشار قرار می دهند !

 

آقای شهردار! وقتی شهروندان دقایقی در ترافیک ابریشم محله  نور شدید بر بیلورد شهرداری که در هنگام تاریکی از جلوی بیمارستان ناخواسته چشمانشان به خود می خواند کارنامه درخشانی از شهرداری ارایه می دهد . ولی وقتی به استعفاء اعتراض گونه عضو دو دوره شورای اسلامی می اندیشند ، از خود سوال می کنند، آیا گزارش بصری بیلورد یا آن نشریه زاییده شده یک هفته ی شهرداری محترم رامسر که با کا غذ مرغوب و عکسهای رنگی چقدر تعارض دارند؟  استعفای گوهررستمی و نوشته های سیدی چه پیامی برای شهروندان دارند!؟

 

حا ل که شهروندان دو دل شدند راستی باید چه کرد ؟

 

نه یک لحظه صبر کنید !! حرف و حدیث ها تمام نشده است .  پس این دیگه چه خبری است! که کلاغ آورده ، جلسه چهاره نفره اعضای شورای باشهردار!؟ ظاهراً خبرهایی است ؟ نتیجه جلسه چه  شد؟  گوهررستمی استعفاء خودرا پس بگیره  ! وگرنه نمیشه با این وضعیت کار کرد !

 

رئیس چکار بکنیم؟

 

هیچی، بند دوم  صورتجلسه قبلی شورا را که  در آن استعفای گوهررستمی با رای اعضای پذیرفته نشده است حذف شده ، و دوباره در جلسه طرح شود و یا خود گوهرستمی اظهار ندامت کند؟

 

هورا به کارچاق کن های  دور بر شورا و شهرداری !

 

راستی اگر گوهررستمی مچ خود را باز بکنه و موضوع  را رسانه ی بکنه چی!؟ آن دغل دوستان دور شیرینی یک دفعه می رند هوا ها ! به آنش فکر کردید؟!

 

باید یک فکری بابت این موضوع ! بکنیم ها!

 

راستی دکتر جان یادت باشه خودت  اومدی به رسانه ها گفتی که استعفای گوهررستمی با رای اکثریت پذیرفته نشده ها ! حال این دیگه چه بازیه ! فشار از بیرون  سنگینه ! نا سلامتی تو که ورزشکاری ! راستی اثر رنگ استامپ که هی تو سایت می آید هنوز خشک نشده  فرمان از دست دررفته ها  ! داری هی چپ و راست می زنی !

 

یکی کلا غ خبر چین  ! را ازبالای درخت شهرداری کیش کنه !

 

آقای شهردار ! شما دراهداف  وبرنامه های خودتان  را تحت عنوان ( طرح ، اهداف ، اصلاح و ساماندهی و پیشنهادات شهرداری رامسر ).  چیزهایی گفته بودی که اینجا برای تذکر می آورم :

 

1.      اصلاح و ساماندهی داشته های موجود و اعم از نیروی انسانی و... در تغییر ساختار اداری و عملیاتی .

2.     برنامه ریزی در فعالیتهای عمرانی و خدمات شهری به گونه ای که لطمه ای به حقوق شهروندی وارد نگردد.

3.     ایجاد کمیته های تخصصی در موضوعات مختلف اصلی در رسیدگی به چهره ظاهری شهر از نظر زیبایی و مبلمان شهری.

4.     مشارکت شهروندان در تصمیم گیریها ( اقشار مختلف ).

5.     برنامه ریزی در واگذاری اموربه بخش خصوصی و کاهش تصدیگری  و تمرکز زدایی نظام اداری.

6.     ارایه طرح ها و برنامه های جدید در ساختار ابنیه قدیم ، با مشارکت مشاورین و کانون مهندسی شهرستان در شهرسازی ، بگونه ای که مردم محله ، شهر در سال شاهد تحولات مثبت باشند.

7.     برنامه ریزی در فراهم نمودن بسترهای صنعتی توریسم ، با توجه به نعمت های بالقوه الهی در زمان بندی کوتاه مدت -  میان مدت و دراز مدت همسو با نهادهای مرتبط.

 

تعربف شما از   برنامه ریزی در فعالیتهای عمرانی و خدمات شهری به گونه ای که لطمه ای به حقوق شهروندی وارد نگردد. نشانه های از قانون گریزی مدیریت شهری در گذشته متبادر می ساخت که  امید وار بودیم  براین قاعده استوار باشید . کجاست آن نگاه سالم و قشنگتان !

 

یاددتان هست نوشته بودم در مبحث سوم  و چهارم از برنامه هایتان تحت عنوان ایجاد کمیته های تخصصی در موضوعات مختلف اصلی در رسیدگی به چهره ظاهری شهر از نظر زیبایی و مبلمان شهری. -  این یکی نه درشهرمان که در کشور بدین زودها شکل نخواهد گرفت. قصد جسارت نیست! بقول بچه مدرسه ی ها این یکی خالی بندی است ! چرا اینکه این را همه کاندیداهای از شورای  شهروروستا گرفته تا نمایندگان مجلس و ریاست جمهوری عنوان  میکنند.  تجربه ها نشان داده است که ما در بحث مشارکت جمعی مشکلات بنیانی و اساسی داریم و هیچگاه تواناییهای دیگران باور نداشته و خودرا همه چه دان می دانیم وبراین باور خود اصرار داریم.

 

آقای شهردار ! برای اجرای کردن این بحث نیاز به داشتن سعه صدر و تحمل منتقدین است که تا امروز هیچ یک از مدیران نتوانسته اند آن را عملی سازند. پس این یکی را بی خیال شوید. نه اینکه طرح سوخته باشد. بلکه باورمان نمی شود! انشا الله شما بتوانید منتقدین را باور کنید! بقولی (شاید فال زینب  راست باشد!) شما ر ا به یاد یک رای قاطع مخالف  یک نفره می اندازم ! نامه سیدکمال تو سایت ها همان انذاری بود که داده بودم .

 

در روزمه کاری اعلام شده در مبحث ارایه طرح ها و برنامه های جدید در ساختار ابنیه قدیم ، با مشارکت مشاورین و کانون مهندسی شهرستان در شهرسازی ، شما قول  تحولات مثبت دادید و مردم را برای اینکار  گواه وشاهد طلبیدید و نوشتید که مردم محله ، شهر در سال شاهد تحولات مثبت  خواهند بود. کجاست آن نگاه کارشناسان میراث فرهنگی ؟

 

گفته بودم آقای شهردار! با عنایت به  شاخص های اعلام شده در برنامه هایتان  به نظر می رسد از همین الان  مشکلاتی با شورای شهر خواهید داشت . به نظر می آید شما دربرنامه هایتان جایگاه شورای شهر در برنامه ریزی مدیریت شهری باور ندارید یا تعمدی در برنامه نویسی تان است  که کانون نظام مهندسی و همیاری اقشار مختلف را به همیاری می طلبید؟ اما نقش اعضای شورای اسلامی شهر در  برنامه هایتان دیده نمی شود ؟ پارلمان شهری در برنامه های کاری تان چه جایگاهی دارد ؟

 

دوباره تاکید می کنم : امیدوارم برای رفع این  سوء تفاهم  برنامه کاریتان را به هرنحوی شایسته می دانید به اطلاع شهروندان برسانید تا از شهروندان  شما ابتدای ر ا شهرداری  با طرح و برنامه ببینند ؟  و بقولی مدیر  رسانه ی باشید ؟ 

 

آقای شهردار ! مواظب باشید آن رای قاطع یک نفره امسال در سال دیگربه چند نفر نرسد چرا کلاغه می گفت چهار  نفر بودید آن سه نفر غایب می توانند برای شما مسئولیتهای  بیشتری به بار بیارند  شاید سال دیگر آن چند نفر تمایلی به همراهی شما پیدا نکنند اگر خود را پای بند مصوبات شورای نکنید!؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد