ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

جشن ضامن آهو در رامسر برگزار شد

حسین قاسمی وب نوشت قلم جوان:



به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین پیشوای مسلمین حضرت امام رضا(ع) و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رامسر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر، جشن میلاد ضامن آهو با حضور پر شور مردم رامسر و مسافران و گردشران از جای جای ایران پهناور در پلاژ شهرداری رامسر برگزار شد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک ولادت امام رضا گفت : صفات و کرامات امام رضا(ع) زبان زد خاص و عام است که با تبیین احادیث و روایات ائمه اطهار(ع) به جوانان بزرگ‏ترین و سالم‏ترین الگوی زندگی را می‏توان به آنها معرفی کرد.

 

محمد شریفی با بیان اینکه تقویت روحیه امید و نشاط معنوی از مهم‌ترین دستاوردهای ترویج و تبیین فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه است، افزود: نشر و گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) گرایش جوانان به اهل‌ بیت(ع) و سلامت معنوی جامعه را تضمین می‌کند.

 

وی ضمن قدردانی از شهردار و روابط عمومی شهرداری رامسر اظهار داشت : انشاالله سعی خواهیم کرد در اکثر برنامه های شهرستان حضور پر رنگ داشته باشیم و در تلاشیم از طریق فرهنگ و هنر و اجرای برنامه های شاد و متنوع تفریحی سالم و باشکوه برای مردم رامسر و مسافران ایجاد نماییم.

 

شریفی با اشاره به اینکه شهرستان رامسر شهر نمونه گردشگری است و در تمام فصول سال مملو از مسافران و گردشگران است بر اجرای برنامه های شاد در ولادت ها و همچنین سوگواره های بزرگ در شهادت ائمه اطهار تاکید کرد.

 

مجید درجانی عضو شورای اسلامی شهر رامسر نیز در این مراسم طی سخنان کوتاهی ضمن خیر مقدم و تبریک ولادت امام رضا (ع) جشن های دهه کرامت را فرصت مغتنمی برای تبیین سیره رضوی به ویژه برای نسل جوان دانست و افزود: اشاعه این فرهنگ به عنوان یک مهم، در برنامه های دفتر قرآن و عترت این اداره کل قرار دارد.

 

وی گفت: تبیین شاخص های زندگی بر اساس سیره معصومان (ع) بویژه امام رضا(ع) به عنوان الگوهای عملی در جامعه از اهداف برگزاری جشن های دهه کرامت است.

 

اجرای زنده سروش خواننده مطرح پاپ ،مولودی خوانی در وصف امام رضا (ع)،مسابقه پیامکی،مسابقه حضوری برای همه سنین،شعبده بازی و اجرای طنز از برنامه های این جشن باشکوه بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد