ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

قاسم احمدی‌لاشکی ؛ مازندران از گلوگاه است تا رامسر، نکند در کوران کار، شرق و غرب مازندران فراموش شود


مراسم تودیع و معارفه نخستین استاندار دولت تدبیر و امید در مازندران با حاشیه‌هایی همراه بود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم تودیع و معارفه استانداران مازندران در حالی برگزار شد که عده‌ای از مردم ساکن شهمیرزاد با تجمع در مقابل استانداری مازندران، خواستار الحاق شهمیرزاد به استان مازندران بودند.

 

این افراد که تعداد آنها به بیش از 100 نفر می‌رسید با در دست داشتن بنرهایی، خواستار اجرایی شدن مصوبه هیئت دولت در الحاق شهمیرزاد به مازندران بودند.

 

این افراد عکس‌هایی از رئیس‌ جمهور منتخب، امام راحل، رهبر انقلاب، شهدا و گل در دست داشتند.

 

مراسم تودیع و معارفه استانداران مازندران با سخنرانی طاهایی، استاندار قبلی مازندران شروع شد.

 

طاهایی در این مراسم نخستین و آخرین درخواست خانواده چهار شهید مازندران که دو فرزند آنها نیز جانباز بودند و پدر خانواده نیز در جنگ رزمنده بود را فراهم کردن شرایط احداث برای مدرسه‌ای عنوان کرد که از سوی مادر شهیدان برای مدرسه‌سازی اختصاص داده شده بود.

 

قاسم احمدی‌لاشکی دبیر مجمع نمایندگان مازندران، اعتراض خود را نسبت به فضای حاکم در سالن برگزاری مراسم اعلام کرد و افزود: بسیاری از کسانی که در سالن ایستاده‌اند از مسئولان هستند.

 

وی همچنین به ربیع فلاح، استاندار جدید مازندران یادآور شد: مازندران از گلوگاه است تا رامسر، نکند در کوران کار، شرق و غرب مازندران فراموش شده و فقط به مرکز بپردازد.

 

اظهارات وی، واکنش محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس را برانگیخت.

 

دامادی بدون روشن کردن میکروفون، گفت: شرق و غرب نداریم، مرکز استان هم کمربندی ندارد.

 

وزیر کشور سخنران بعدی این مراسم بود.

 

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، از افرادی که مراسم را ایستاده در سالن دنبال می‌کردند، عذرخواهی کرد و گفت: آن هایی که ایستاده‌اند خیلی هم ضرر نکردند چون نشستن روی صندلی‌ها، نشستن با اعمال شاقه است.

 

وزیر کشور ادامه داد: از استاندار می‌خواهم این صندلی‌ها را درست کند تا مدیران، کمردرد و آرتروز نگیرند، ما هم حاضر هستیم کمک کنیم.

 

وی تصریح کرد: چون من مسئول امنیت کشور هستم، نگرانم که این سالن بار جمعیت را تحمل می‌کند یا نه، امیدوارم با دعاهای حاج‌ آقا، جلسه به سلامتی تمام شود، البته طاهایی می‌خواست همه گرم و صمیمی دور هم بنشینیم و برای همین این سالن را انتخاب کرد.

 

رحمانی با اشاره به اینکه برخی از سخنران‌های این مراسم، دو برابر وقت‌شان، از زمان استفاده کردند و برخی هم نیم برابر، ادامه داد: من سعی می‌کنم نصف کمتر از وقتی که دارم، صحبت کنم.

 

فلاح، استاندار جدید مازندران، سخنران آخر این نشست بود.

 

ربیع فلاح، تنها عذر خود برای حضور در استان را، جایگزینی برای طاهایی عنوان کرد.

 

وی گفت: طاهایی دوست 32 ساله من است و بر من سمت استادی و پیشکسوتی دارد.

 

فلاح یادآور شد: به شعارهای دولت، پایبند هستم و آن سوگندی که رئیس‌ جمهور در صحن مجلس یاد کرد، بر آن سوگند استوار هستیم.

 

وی افزود: بسیار خوش‌بین هستم که مشکلات استان، یکی پس از دیگری رفع شود.

 

به گزارش فارس، تعداد زیادی از حاضران، این برنامه را بیش از دو ساعت سرپا، دنبال کردند.

 

همچنین اهالی شهمیرزاد که در مقابل استانداری تجمع کرده بودند، همچنان به تجمع ادامه داده و منتظر حضور وزیر کشور بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد