ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

در چارچوب مسابقات دوستانه کشوری کشتی گیران رامسری از سد حریفان تهرانی خود عبور کردند


خبرگزاری تسنیم: کشتی گیران رامسری در چارچوب مسابقات دوستانه، از سد حریفان تهرانی خود عبور کردند.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر، به مناسبت هفته تعاون یک دوره مسابقه دوستانه بین تیم های کشتی منتخب رامسر و منتخب بسیج تهران به همت اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی، اداره ورزش و جوانان و هیئت کشتی شهرستان رامسر در سالن مجموعه ورزشی تختی در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 20 وزن برگزار شد.

 

در این دوره از مسابقات،  تیم منتخب رامسر توانست با افتخار و با نتیجه 16 بر 4 تیم بسیج تهران را شکست دهد.

 

این مسابقه که با حضور جمعی از مقامات محلی برگزار شد، قضاوت این دوره از مسابقات بر عهده مهدی خلیل زاده داور ممتاز ملی، محمد کاکوان داور ممتاز ملی، عباس مهرزاد داور ممتاز ملی، محمد رضایی داور ممتاز ملی و مسئولیت فنی این دوره از مسابقات بر عهده محمد کاکویی و کمیته فنی بر عهده جمشید احمدی، احمد پایکار و علی هاشمی از کشتی گیران پیشکسوت و مربیان زحمت کش منطقه بوده است.

 

در پایان این مسابقه، عبدالرحمان حلاجیان رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان رامسر گفت: با توجه به این که استعدادهای کشتی گیران رامسری مدت ها بود به دلیل عدم برگزاری این مسابقات، ناشناخته مانده بود، بنابراین در تلاش هستیم با برگزاری این گونه مسابقات بتوانیم این استعدادهای نهفته در کشتی گیران شهرستان رامسر را بیدار تا آنان بتوانند در مسابقات خارج از شهرستان خوش بدرخشند.

 

وی گفت: این روند ادامه پیدا خواهد کرد و مصمم هستیم بزودی یک دوره مسابقات کشتی چند جانبه برای تقویت و افزایش فنی کشتی گیران رامسری برگزار کنیم.

 

حلاجیان، از همه کسانی که در برگزاری این دوره از مسابقات به عناوین مختلف همکاری کرده از حضور پرشور مقامات محلی و علاقه مندان به کشتی تقدیر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد