ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

امام جمعه رامسر:خدمات گذشته را ندیدن بی انصافی است




 

امام جمعه رامسر گفت:امروز فضای همدلی و تعامل و حرکت رو به جلو ظرفیت خوبی را فراهم آورده و خدمات گذشته را ندیدن بی انصافی است.

 

" سید جلیل مرتضوی"شامگاه روز گذشته در آیین تجلیل از اعضای شورای اسلامی( دوره سوم) شهرهای رامسر،کتالم و ساداتشهر در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر افزود:مشکل اساسی جامعه در من بودن است و باید شورا باهم بودن را تمرین نماید.

 

وی بیان داشت:شمال کشور با این همه ظرفیت ها،زیبایی و نیروهای انسانی توانمند متضرر بوده چون همیشه در من بودن اصرار دارد.

 

وی اظهار داشت:تا یک مازندرانی به مسولیتی می رسد می خواهند اورا ساقط و اگر از جایی دیگر باشد تحسین می کنیم چرا مثبت نگر نبوده و همیشه نکات منفی را می بینیم.

 

وی گفت:تا کسی مقبول می شود اورا از پای در می آوریم باید نگاه خود را تغییر داده و دراه خدمت به مردم گام برداریم.

 

امام جمعه رامسر بیان داشت:همیشه می خواهیم نسبت به گذشته دیگران قضاوت نماییم و حال را نبینیم که این بد است.

 

وی افزود:کارهای بزرگ از آدم های بزرگ سر می زند ،شهرداران و اعضای شورای شهر باید دل و جرات داشته باشند و کارهای بزرگ را آغاز نمایند.

 

وی گفت:آیا در منزلت شهری چون رامسر است که با ورود50 هزارنفر مسافر شهر قفل می شود ،باید با وفاق و همدلی کارهای بزرگ انجام داد.

 

وی ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران در جهت توسعه گفت:متاسفانه برخی دریا،جنگل و همه چیز را برای منافع خود می خواهند اما اگر خدمتی بخواهند بخیل اند باید دستشان را از شهرکوتاه کرد و باید به کسانی خدمات داد که به شهر عشق می ورزند.

 

وی افزود:متاسفانه اعتباراتی که به ما می دهند شهرستانی است اما خدماتی که ما ارائه می دهیم ملی است و این بی انصافی است ،شهرداری ها ی چنین مناطقی باید نگاه ویژه ملی داشته باشند.

 

شهردار رامسر نیزگفت:برگزاری این مراسم که با همکاری شهرداری ها و شوراهای اسلامی رامسر،کتالم و ساداتشهر بوده در راستای نهادینه شدن فرهنگ تقدیر وتشکر است.

 

"نصرت الله کوزه گر"افزود:شوراهای اسلامی بازوانی توانمند برای شهرداری ها بوده و باید از خدمات فراوان این سرمایه های مردمی به بهترین نحو تجلیل نمود.

 

وی بیان داشت:قطعا در 6 سال اخیر خدمات و همراهی های بسیار شایسته ای را از سوی عزیزان شورا شاهد بودیم و سپاس و تشکر از این خدمات در همین راستا بوده است.

 

وی بیان داشت:شهرداری رامسر می کوشد تا بر اساس 3 عنصر مشارکت،کارآمدی و تعامل خدمات ویژه به شهروندان ارائه دهد.

 

وی تصریح نمود:تمام خدمات شهرداری ،از مردم ،با حضور مردم و برای مردم است.

 

سید کمال سیدی عضو دوره سوم شورای شهر رامسر نیز به نمایندگی از اعضای این دوره گفت:شورای سوم نگاه کارشناسی داشته و آینده نگر بوده است.

 

وی ادامه داد:دردوره سوم شورای شهر رامسر به منظور ایجاد در آمدهای پایدار ،سرمایه گذاری های خوبی اتفاق افتاد.

 

وی اظهار داشت:بدون تردید تمام دستاوردها در سایه تلاش مجموعه مدیریت شهرداری و بدنه زحمتکش شهرداری اتفاق افتاد.

 

علیرضا مبشری نیز به نمایندگی از اعضای شورای شهر دوره سوم کتالم و ساداتشهر گفت:بدون تردید کارهای بزرگ در سایه وفاق و همدلی و حمایت امام جمعه و فرماندار محقق گردید.

 

وی بیان داشت:آنچه در شورای سوم اتفاق افتاد در سایه تعامل و مهربانی بوده است.

 

وی گفت:کتالم و ساداتشهر ورودی و پیشانی رامسر است و باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

 

در پایان احکام شهرداران رامسر ،کتالم و ساداتشهر که به امضای استاندار مازندران رسیده بوده تقدیم شهرداران شد و همچنین با اهدای لوح تقدیر و هدیه از سوی شهرداران و روسای شوراهای دوره چهارم رامسر ،کتالم و ساداتشهر از خدمات شوراییان دوره سوم تجلیل شد.

 

مظاهر باقر سلیمی شهردار کتالم و ساداتشهر نیز در حاشیه گفت:این اقدام قطعا در راستای تجلیل از خدمات شایسته عزیزان شورا در طول 6 سال فعالیت بوده و قطعا ماندگار است.

 

وی افزود:فرهنگ تشکر از خادمان مردم باید نهادینه شود چراکه موجب دلگرمی سایر عزیزانی است که از سوی مردم برگزیده شده اند تا خدمت رسانی نمایند.

 

وی بیان داشت:قطعا فرهنگ تشکر در آموزه های دینی و ملی ما تاکید شده است.

 

در این مراسم ازمرحومان ابوالفضل سعید نیاو دکتر آقاجان زاده از اعضای ادواری شورای کتالم و ساداتشهر و رامسر با ذکر فاتحه یاد شد.

 

شایان ذکر است روابط عمومی های شهرداری های رامسر ،کتالم و ساداتشهر برای برپایی این مراسم تلاش های قابل تقدیری داشتند./استفاده خبری با ذکر منبع  امتدادبلامانع است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد