ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

86 کیلومتر از راههای روستایی رامسر آسفالت است



رامسر - خبرگزاری مهر: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رامسر عنوان کرد : از هفت هزار و 707  کیلومتر راه روستایی موجود در مازندران 257 کیلومتر در شهرستان رامسر واقع شده که 86 کیلومتر از این مقدار آسفالت است.

 

هادی رمضان ظهر شنبه در بازدید از پروژه های راه شهرستان از مرمت و شن ریزی راههای روستایی این شهرستان خبر داد و گفت : این اداره با بهره گیری از نیروی انسانی و امکانات راهداری موجود فعالیتهای وسیعی در زمینه تسطیح ، مرمت و شن ریزی راههای روستایی تحت پوشش خود انجام داده است.

وی افزود: شهرستان رامسر به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می کنند.

 

وی در ادامه تصریح کرد : از این رو محورهای ارتباطی این شهرستان در طول سال بویژه ایام تعطیلات پر ترافیک و پر رفت و آمد بوده که محورهای روستایی و ییلاقی این منطقه نیز از این قضیه مستثنی نیست.

 

رمضانی در ادامه خاطر نشان کرد: از این رو این اداره در راستای ایمن سازی و بهسازی راههای روستایی تحت پوشش خود فعالیتهای گسترده ای را در زمینه تسطیح مرمت وشن ریزی راههای روستایی در دستور کار خود قرار داد.

 

وی اظهار داشت : راههای روستایی " آغوزکی ، گلین ، اشکورات ، جواهر ده ، سلمل _فضل ، کنار رود ، فیلدم ، سرمشک و آرمو _ دراز زمین از جمله محورهایی بوده که عملیات تسطیح و شن ریزی در آنها صورت گرفته است.


( 48517)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد