ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

مدارس کانون تربیت نسل آینده ساز است.

امتداد :


  


امام جمعه رامسر گفت:بازگشایی مدارس موجب پویایی و بالندگی و حرکت رو به جلوی جامعه بوده و در واقع مدارس کانون تربیت نسل آینده ساز است.

 

" سید جلیل مرتضوی"روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات فرمانداری رامسر افزود:دانش آموزان کشور ما باید در مدارس به تربیت دینی،اخلاقی و اجتماعی  رسیده و با رویکردی فرانگر در مسیر فتح قله های تعالی و پیشرفت گام بردارند.

 

وی بیان داشت:با توجه به ماموریت های گسترده نظام تعلیم و تربیت آحاد جامعه و مسولان باید یاری رسان آموزش و پرورش باشند.

 

وی ادامه داد:تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای تبیین آموزه های دوران دفاع مقدس به نسل آینده سازجامعه است.

 

فرماندار رامسر نیز گفت:برای رسیدن به توسعه همه جانبه و تربیت نیروهای خلاق و کارآمد نظام جمهوری اسلامی نگاه ما باید معطوف به مدارس باشد.

 

"رستم زرودی"افزود:برای آغاز نشاط انگیز مدارس همه دستگاهها باید به کمک آموزش و پرورش آمده تا آیین بازگشایی مدارس به بهترین وجه انجام بپذیرد.

 

وی ادامه داد:تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مقاومت پیامش این است که نسل آینده ساز پایبند به آرمان های امام و شهدا و مصممم به پیمودن راه آنان است.

 

مدیر آموزش و پرورش رامسر نیز گفت:در جشن بازگشایی مدارس 9353 دانش آموزی رامسر شرکت می نمایند.

 

"محمد رسول حیدرپور"بیان داشت:با تلاش همه دست اندکاران،مسولان ،اعضای شورای آموزش و پرورش ،مدیران مدارس  سال تحصیلی جدید با شور و نشاط آغاز می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد