ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

دو رامسری در برترین های جشنواره ملی ادبیات کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد برگزیده شدند


هشتمین جشنواره سراسری ادبیات کودک و نوجوان رضوی همزمان با دهه کرامت روز چهارشنبه با معرفی برترین های خود در مجتمع لاله شهرکرد به کار خود پایان داد.

 

به گزارش ایرنا،در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور شاعران و نویسندگان برتر برگزار شد،از پدیدآورگان شعر، داستان و قطعه ادبی در سه رده سنی تجلیل شد

.

در بخش قطعه ادبی رده سنی نوجوانان راضیه طهماسبی از رامسر بعنوان رتبه های برتر معرفی شدند

.

در بخش قطعه ادبی جشنواره ادبیات رضوی هانیه غنیمی از رامسر اول شد


حسین گنجی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:از بین یکهزارو۱۲۹ اثر رسیده به این جشنواره ۳۶ اثر در رشته های شعر، قطعه ی ادبی و داستان برتر معرفی شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
وثوق پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 09:01 ب.ظ http://volleyballmm.ir

نشتارود قهرمان مینی والیبال غرب مازندران شد
DSC05281
ارسال شده توسط admin در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ | اخبار والیبال تنکابن, اخبار والیبال مازندران, اخبار والیبال نشتارود, والیبال چالوس

خبر گزاری والیبال مازندران

اولین دوره مسابقات مینی والیبال غرب مازندران که از مورخه ۱۹شهریور به مدت دو روز در نشتارود برگزار گردید صبح امروز ۲۱شهریور با قهرمانی تیم والیبال کانون لیما ی نشتارود به پایان رسید.

نکته حایز اهمیت و قابل توجه اولین دوره این مسابقات حضور پرشور و خوشحالی نونهالان و خردسالان منطقه غرب مازندران از برگزاری این مسابقات در آستانه سال تحصیلی بوده است .

حضور چهار تیم از کانون والیبال لیمای نشتارود وچهار تیم از کانون های آموزش و پرورش تنکابن ، یک تیم از هیت والیبال تنکابن ، دو تیم از هیت و الیبال عباس آباد و سه تیم از کانون والیبال چالوس سر منشا عشق و علاقه و پشتکار مسولین والیبال و مربیان زحمتکش این منطقه همچون رامین مدبر ،علی علیزاده،(چالوس)محمد صاحبی و جواد قربان پسندی (عباس آباد)یونس شاهمنصوری و فرهاد زینعلی(کانون آموزش و پرورش تنکابن)محمد رضاییان هیت والیبال تنکابن ،وثوق محمدپور کانون والیبال لیمای نشتارود میباشد .

در روز اول این مسابقات تیم ها در چهار گروه به مصاف هم رفتند و در نهایت چهار تیم کانون نشتارود -کانون چالوس-کانون آموزش و پرورش تنکابن و هیت والیبال عباس آباد به دیدار پایانی را یافتند .

تیم های چالوس و عباس آباد بعد از شکست مقابل تیم های نشتارود و تنکابن دیدار ردهبندی را برگزار نمودند که در پایان تیم عباس آباد توانست با نتیجه ۲بر ۰بر تیم چالوس غلبه نماید .

فینال این دوره از مسابقات را دو تیم خوب و یکدست نشتارود و تنکابن برگزار کردند که در نهایت کانون والیبال نشتارود با شایستگی و با نتیجه ۲بر ۰ بر حریف خود پیروز گردید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد