ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

با بازگشایی پل صفارود مشکل اساسی شهر رامسر که ترافیک است، حل می‌شود.

 


 نصرت‌الله کوزه‌گر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر با اشاره به افتتاح تاکسی بی‌سیم در رامسر، اظهار داشت: مجوز این پروژه از سازمان حمل و نقل شهرداری از طریق تعاونی تاکسی‌داران شهر گرفته شد و از ظرفیت‌هایی که در شهرستان موجود بود برای این کار استفاده کردیم.

 

وی افزود: حدود 100 میلیون ریال برای این کار هزینه شده و مکان آن در ساحل نقره‌ای رامسر است و خط تلفن پنج شماره‌ای برای این تاکسی‌ها در نظر گرفته شده است.

 

کوزه‌گر درباره بازار هفتگی صفارود اذعان داشت: بهسازی بازار هفتگی صفارود هم حدود 400 میلیون هزینه و فضای 1.5 هکتاری برای این بازار در نظر گرفته شده که برای این فضا نیاز به یکسان‌سازی، مخلوط سازی و ... داشته است و طی برنامه‌ریزی مقرر شد تا در اسرع وقت این پروژه آماده بهره‌برداری شود.

 

وی متذکر شد: این بازار هفتگی مرکز خرید دائمی برای دو روز در هفته است که هماهنگی‌های لازم انجام شد و کل غرفه‌های این بازار 250 غرفه است.

 

شهردار رامسر درباره مجتمع تجاری تچر نیز ابراز داشت: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی توسط شهرداری رامسر آغاز به ساخت شده است که زمین اولیه‌ای که برای این کار در نظر گرفته شده، متعلق به شهرداری بوده که این زمین توسط شهردار خریداری شده است.

 

این مسئول عنوان کرد: این مرکز تجاری برای بازگشایی پل صفارود راه‌اندازی شده است تا مغازه‌هایی که در این مسیر قرار دارند و تخریب می‌شوند به این مرکز تجاری انتقال داده شوند.

 

وی گفت: زمینی به مساحت 546 متر مربع برای ساخت این پروژه به مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون تومان خریداری و برای ساخت و پایان این پروژه 6 میلیارد هزینه نیاز است.

 

این مسئول یادآور شد: این مرکز تجاری چهار هزار متر زیر بنا دارد که 60 درصد تجاری و 40 درصد اداری است.

 

شهردار رامسر اضافه کرد: لازم است با بخش خصوصی قرارداد بسته شود تا طی 18 ماه این پروژه به مرحله بهره‌برداری برسد.

 

کوزه‌گر اظهار داشت: با بازگشایی پل صفارود مشکل اساسی شهر رامسر که ترافیک است، حل می‌شود.

 

وی درباره خریداری مغازه‌هایی که در ردیف بازگشایی پل صفارود قرار داشتند، تأکید کرد: برای خرید این مغازه‌ها دو میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شد تا مسیر پل بازگشایی و از پل تا دور میدان امام خمینی (ره) آزاد شود.

 

کوزه‌گر در پایان اذعان داشت: بعضی از غرفه‌های این مرکز تجاری تحویل داده شده و در حال انتقال بقیه آن ها هستیم تا پل صفارود را راه‌اندازی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد