ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

مسئولین فکری به حال تنها بیمارستان شهر توریستی وگردشگری رامسر بکنید !!!


سید داریوش قانع ؛ 16 شهریور وب نوشت رامسر چه خبر ؟


در رامسر یک بیمارستان وجود دارد که مسئولین شهری یا مسئولین استانی ویا شاید هم مسئولین کشوری از این همه مشکلات در آن بی خبرند . کمبود پزشک متخصص در زمینه های مختلف به راحتی مشهود وهویداست ، به واقع چه به سر این بیمارستان آمده که یکروزی یکی از بیمارستا نهای معتبر وبا امکانات بوده ، ولی امروز ...

 

در چند روز گذشته مجروحی به بیمارستان رامسر آوردند که آسیب دیدگی از تاحیه انگشتان دست بالا بوده که نیاز مبرم به اتاق عمل و پیوند انگشتان دست بوده که متاسفانه دکتر کشیک بخش حضور نداشته وقتی همراهان بیمار جویا شدند پزشک کشیک در تهران تشریف داشتند وفورا" بیمار را به بیمارستان تنکابن منتقل نمودند . اضافه نمودن تعداد حمل کننده اموات نشان دهنده افزایش اموات در بیمارستان رامسر بوده واین هم دلیلش کمبود امکانات لازم وپزشکان متخصص می باشد.

 

برای جراحی وهرگونه خدمات که به اتاق عمل مربوط است باید مبلغی جداگانه به پزشک ازمدل نه زیر میزی بلکه خیلی محترمانه واز روی میز باید پرداخت نمود تا بیمار شما به اتاق عمل راهی شود وای به حال کسی که بیمار همراه نداشته باشد ویا همراهش در جیب پول نداشته باشد باید آنقدر درد بکشد یا به جمع اموات می پیوندد ویا به جمع بدهکاران .امروز دیگر قسم خوردن پزشکان هم فراموش شده وتنها علاج بیماران پول است وپول . وقتی که پدری به صندوق حسابداری بیمارستان مراجعه نموده وبرای فرزند تازه به دنیا آمده اش مبلغ هنگفتی باید می پرداخت ، شوق دیدن فرزند را فراموش کرده وتنها به فکر این بوده که این مبلغ را از کجا تهیه نماید . داروخانه بیمارستان ، بخش سی تی اسکن ، فضای داخلی بخش ها ی مختلف بیمارستان نکاتی قابل تامل واز همه مهمترکمبود پزشکان متخصص در تخصص های مختلف ، بیایید فکری به حال مسافرین نه ، به فکر مردم این شهر بکنید که بهداشت ودرمان یکی از مطالبات جدی این مردم هست وخواهد بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد