ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

چرا شهروندان باید چوب کارشناسان ناشی را بخورند ؟


سید داریوش قانع ؛ 10 شهریور وب نوشت رامسر چه خبر ؟


پیرومطالب خواندنی یکی از اعضای شورا در خصوص رفیوژ میانی خیابان استاد مطهری بنری که در کنار این عملیات زده بودند ، خدمتی دیگر از شهرداری رامسر اعلام نمودند که اگر این خدمت به مردم است مردم آزاری وخیانت چیست ؟

 جناب آقای شهردار در زمان بارندگی وگرگ ومیش شب کجایید ببینید که چه خود روهایی به این مانع زیبای گل کاری شده برخورد میکنند، آیا این کار که ا نجام شد با کارشناسان راهنمایی ورانندگی هماهنگ شد ؟

 اگر بگویید آری باید در کارشناسی آنها شک نمود . چرا با یک حرکت نامناسب جان ومال شهروندان خود را به خطر نزدیک میکنید . اعضای شورا ی جدید بدانند که با انجام کارهای بدون کارشناسی به جز درد سر مردم را زیاد کردن چیز دیگری نبوده ونیست .

در موردتغییر مکان بازار سنتی به واقع به خود اجازه دادید ،از کسبه ومردم نظر خواهی کنید که این امر به نفع شما بوده یا به ضررتان ؟ به جای چاپ گاهشمار خدمترسانی شهرداری که بیست میلیون تومان هزینه گردید ومردم آگاه ما هم برای حمل نان از آن استفاده کردند؛ برگه نظر سنجی چاپ کنید واز مردم نظر بخواهید که این کار شهرداری به نفع آنها بوده یا به ضررشان . مگر نه این است که شما برای خدمت به خلق برکرسی قدرت نشسته اید .

 از حق نباید گذشت مردم داری و صداقت گفتار ورفتار شهردار وقت زبانزد خاص وعام است وآن هم بدلیل بومی بودن ایشان بوده ولی برآلام این مردم افزودن وپروژه های ناکارشناسانه را اجرایی کردن واز کارشناسان ناشی بهره بردن فقط وفقط چوبش را مردم می خورند  وهزینه اش راهم مردم پرداخت میکنند .

از شورای جدید می خواهم به جای تعویض شهرداروبه جای زینت بخشیدن به ایوان شهرداری به فکر اساس وبنیان آن باشد که با داشتن افراد باتجربه و کاردان که همه در اتاق های بی نام ونشان مخفی شدند ، از کارشناسان به ظاهر زبده ودر باطن ... لطف کنید نام کارشناسان خود را به وبلاگ من ارسال تا برای هرکدام کارتون پت مت بفرستم وببینند وشاید لذتش راببرند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد