ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

جنگ تابستانی «ساحل رامسر» از امشب پخش می‌شود


جنگ تابستانی «ساحل رامسر» به تهیه‌کنندگی امید محمدنژاد و با اجرای عبدالله روا از امشب، 13 شهریور روی آنتن شبکه دو می‌رود.

 

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، مهدی آذرمکان با اعلام این خبر گفت: این برنامه با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری ایرانی به ویژ شهرستان رامسر روی آنتن می رود و پخش آن تا دوم مهر ادامه خواهد داشت.

 

مدیر گروه اجتماعی شبکه دو گفت: این جنگ ترکیبی با دعوت از چهره های شاخص فرهنگی و هنری و تدارک برنامه های شاد و جذاب تلاش می کند تا در روزهای پایانی فصل تابستان اوقات خوشی را برای عموم مردم ایجاد کند.

 

وی با بیان این که مخاطب این جنگ تابستانی همه خانواده های ایرانی هستند، افزود: این شبکه پاسخگوی نیازهای خانواده‌ها در ارتباط با اوقات فراغت است و تلاش کردیم در تولید برنامه « ساحل رامسر» به سلیقه اقوام مختلف با گویش های مختلف توجه کنیم.

 

آذرمکان با اشاره به فراوانی جاذبه های گردشگری ایران، افزود: سعی کردیم به بهانه این برنامه گوشه ای از ظرفیت گردشگری کشورمان را در قاب تلویزیون به تصویر در آوریم، تا اگر در فرصت باقی مانده شهروندان تصمیم به سفرهای خانوادگی گرفتند بتوانند به این مکان ها مراجعه کنند.

 

«ساحل رامسر» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که هر شب به جز سه شنبه ها از ساعت 23:30 روی آنتن تلویزیون می‌رود. مدت زمان پخش این برنامه 45 دقیقه خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد