ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

غلام حسن تسخیری: انجام برخی وعده های شورایی از عهده رئیس جمهور هم خارج است

رامسر - خبرگزاری مهر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر گفت: انجام برخی وعده هایی که نامزدهای شورای شهر دادند از عهده رئیس جمهور هم خارج است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسن تسخیری عصر سه شنبه در حاشیه مراسم تحلیف شوراهای اسلامی روستا که در مصلی جواد الائمه این شهرستان برگزار شد ، ضمن اشاره به شعار ها و وعده های انتخاباتی اعضای شورا ، اظهار داشت: وقتی وعده می دادید باید به انجام آن در حد توان خود می اندیشید اما بعضی ها وعده هایی دادید که انجام آن حتی از عهده رئیس جمهور خارج است.

تسخیری افزود: باید نسبت به عملکرد  خود و همچنین وظایف محوله بدرستی انجام وظیفه کرده و از بار مسئولیت شانه خالی نکنید و هرگز از کسانی که چشم طمع به موقعیت های گوناگون و توقع بیجا دارند ، هیچ گونه پیشنهادی را قبول نکنید چرا که آغاز بیراهه رفتن است.

 

وی اضافه کرد : امروز اگر مسئولیت قبول کردید، باید آستانه تحمل و نقدپذیری خود را بالا برده و در انجام وظایف محوله رضایت خدا و مردم را محور اصلی کار خویش بدانید.

 

این مسئول ادامه داد: فلسفه وجودی شوراها بر این مبناست که تفکر و خرد جمعی باید اصل قرار بگیرد و اعضای شورا نباید اصول کار خود را با تکیه بر حواشی و شایعات بیرون از جلسات شورا اقدام کنند زیرا اگر چنین اتفاقی شکل بگیرد مایه تفرقه و جدایی اعضا می شود و مردم نسبت به شورا بی اعتماد می شوند و این بی اعتمادی مردم نسبت به شسوراها نیز مایه شکست شوراها است.

 

در ادامه ابراهیم شیرود عشوریان بخشدار مرکزی رامسر سوگند نامه را قرائت و اعضای شورای روستایی با وی هم صدا شدند


( 43550 )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد