ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

بهره‌برداری از 13 پروژه راه روستایی در رامسر


رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رامسر گفت: 13 پروژه در راه‌های روستایی در شهرستان رامسر با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران،  13 پروژه در راه‌های روستایی در شهرستان رامسر با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

هادی رمضانی رئیس اداره راه و شهرستان شهرستان رامسر گفت: شهرستان رامسر به دلیل موقعیت و شرایط جاذبه‌های گردشگری و منابع طبیعی یکی از شهرستان‌های پرترافیک و پرتردد استان محسوب شده است.

 

وی گفت: از این رو این اداره به دلیل شرایط ویژه و وجود مسافران و میهمانان بسیار در این منطقه اقدامات بسیار گسترده‌ای را در جهت حفظ و نگهداری محورهای تحت پوشش خود انجام داده است.

 

این مسئول در ادامه درباره پروژه‌های قابل افتتاح این اداره در هفته دولت افزود: 13 پروژه در محورهای روستایی با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال در هفته پرخیر و برکت دولت به بهره‌برداری رسیده که از جمله آنها می‌توان به بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی گانکسر، وانکوه، توساکتی، پتک و تمل ـ سپارده اشاره کرد.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رامسر با اشاره به تلاش‌های گسترده در بخش راهداری تصریح کرد: این اداره با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات لازم توانسته در راستای ایمن‌سازی و برقراری ترددی ایمن و مطلوب در سطح محورهای منطقه اقدامات ارزنده‌ای را در قالب نصب چراغ‌های چشمک‌زن، نصب بازتاب ایمنی، گاردریل، پاک‌سازی و شانه‌سازی حریم راه‌ها انجام دهد.

 

وی گفت: از 7 هزار و 707 کیلومتر راه روستایی موجود در مازندران، 257 کیلومتر در رامسر قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد