ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

شوراها به اسراف آلوده نشوند


رامسر - خبرگزاری مهر: مراسم تحلیف چهارمین دوره  شورای اسلامی شهر رامسر با حضور فرماندار و اعضای شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار رامسر صبح سه شنبه در این مراسم ضمن تبریک  به مناسبت هفته تعاون و آغاز بکار چهارمین دوره  شورای اسلامی رامسر و عرض خسته نباشید به اعضای شورای اسلامی  دور سوم، گفت: از آنجایی که در این حوزه سه انتخابات داشتیم و با توجه به این تجمیع،  کار بسیار سختی داشتیم.

رستم زرودی افزود : موظف بودیم در هر منطقه یک صندوق اخذ رای داشته باشیم که تعداد صندوق های رای ما به 107 صندوق رسید و  در این انتخابات تعداد برگه های مصرف شده 45 هزارو 947 بود که مردم پای صندوق های رای آمده بودند و  این مهم به معنای آن است که مردم رامسر به صورت صد در صدی مشارکت داشتند.

 

فرماندار رامسر در ادامه اظهار داشت : با توجه به گردشگری بودن رامسر ، بسیاری از مسافران در انتخابات شرکت کردند، در حوزه شهری رامسر که 29 صندوق اخذ رای داشتیم که در این حوزه 17 هزار و 562 نفر پای صندوق رای آمدند.

 

زرودی تصریح کرد : 19 هزار شرکت کننده در حوزه روستایی داشتیم و در حوزه انتخابیه کتالم و سادات شهر 19 صندوق اخذ رای داشتیم که 11 هزار و 859 نفر پای صندوق رای آمدند.

 

وی گفت : شما به عنوان نماینده مردم در پارلمان محلی شهری انتخاب شدید و باید به بسیاری از نارسایی شهر و درد دل مردم توجه داشته باشید.

 

این مقام مسئول با اشاره به اقشار مختلف جامعه شهری رامسر گفت : اولویت دادن به مناطق ضعیف نشین و مستضعف باید محور اصلی شما باشد چراکه در شهر رامسر شاهد  بافت فرسوده و مناطق ضعیف نشین هستیم پس طوری کار نکنیم که قشر ضعیف را فراموش کنیم . چون قشر آسیب پذیر همواره در معرض آسیب هستند.

 

وی در ادامه گفت : آلوده نشدن به اسراف و سفرهای غیر ضروری را در سرلوحه کار خود قرار دهند و امیدواریم شما اعضای شورای اسلامی رامسر چنین عمل نکنید . چراکه  ما در سال گذشته سفرهای داخلی و خارجی داشتیم که کمتر دارای تبعات مثبت بود.

 

زرودی در ادامه به اعضای شورای اسلامی پیشنهاد کرد تا از ظرفیت خبرنگاران  به عنوان مشاور استفاده کنند و از تفکر آنان بهره مند شوند و البته خبرنگاران هم باید با اطلاعات درست در کمک رسانی به شورا فعال باشند.

 

فرماندار رامسر همچنین به موضوع انتخاب سرپرست شهرداری اشاره کرد و گفت : اگر چه موضوع انتخاب شهردار و سرپرست این نهاد جزو اختیارات و و ظایف شورا است ولی امیدواریم  با توجه به توانمندی ها تا مرحله انتخاب شهردار ، یک سرپرست با اختیارات کامل انتخاب شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد