ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

نشست"شمس الله شریعت نژاد" با خبرنگاران رامسر


امتداد :


مهمترین برنامه من از نظر مردم استان شدن غرب مازندران است..

 

 اتصاصی امتداد:نماینده مردم تنکابن ،رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت:مهمترین برنامه من از نظر مردم استان شدن غرب مازندران است اما تا چه اندازه موفق شویم ،موظف به تلاشیم.

 

"شمس الله شریعت نژاد"در نشست با خبرنگاران رامسرشامگاه  روز جمعه در سالن اجتماعات شهرداری رامسردر پاسخ به سوالات مختلف خبرنگاران  افزود:ما باید مشکلات را مستند و منعکس نماییم و سعی کنیم این باور را به دیگران القا نماییم.

 

وی بیان داشت:با توجه به ویژگی های منحصر بفرد ،دوری از مرکز استان و ظرفیت های ویژه در بخش های مختلف متمایز از سایر نقاط بوده  و نیازمند مدیریت کارآمد برای جبران عقب ماندگی ها می باشیم.

 

وی اظهار داشت:مردم بدنبال مدیریت کا رآمد در سطوح مختلف بوده و شایسته سالاری و بهره مندی از مدیران خلاق ،متعهد ،دلسوز ،اهل تدبیر و اعتدال بر مبنای شایسته سالاری بدور از مباحث حزبی ،جناحی و باندی را انتظار دارند.

 

وی گفت:تکمیل پروژه های نیمه تمام یک اولویت است به طور نمونه آ زاد راه تهران –شمال که از سال 75 تا کنون پیشرفت چندانی نداشته تراژدی غم انگیز در حوزه مدیریت راه سازی کشور است  و همه آنانی که علاقمند به توسعه استان می باشند باید پیگیر شوند.

 

وی همچنین گفت:در شهرستان رامسر باید زیرساخت های اساسی نظیر فرودگاه ،کنار گذر ساحلی به سر انجام برسد ،شهرستانی با 1200 میلی متر بارندگی آب خوردن ندارد و باید تصفیه خانه آن به بهترین شکل به بهره برداری برسد.

 

وی ادامه داد:توسعه شبکه های بهداشت ، سلامت و درمان از مزیت های بارز ما بوده در خصوص زباله چیزی که امکان دفاع برای ما ندارد شکل نادرست دفع زباله بوده که به عنوان عامل تخریب محیط زیست و منابع طبیعی می باشد.

 

وی همچنین گفت:هر سرمایه گذاری برای توسعه ،اشتغال و رفاه مردم منطقه گام بردارد نه فقط دنبال کارش هستم بلکه دستش را می بوسم.

 

وی گفت:مجمع نمایندگان استان مازندران با هم متحد بوده و مسائل کلان در جمع نمایندگان تصمیم گیری شده و در عزل و نصب ها موثر هستیم.

 

حاشیه های خواندنی:

 

-جلسه با تاخیر حدود یک ساعته آغاز و نماینده محترم بابت آن عذر خواهی نمود و اعلام کرد برای افتتاح گاز در یکی از مناطق این تاخیر بدلیل دیر آمدن مسولان استانی صورت گرفت.

 

-یکی از خبرنگاران از او پرسید که به خاطر عدم ارائه برنامه در دوران تبلیغات و عدم دستیابی به برنامه ها به شما رای ندادم و اینکه دکتر احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس روز خبرنگار با ارسال پیامک از زحماتشان تجلیل نمود که نماینده پاسخ داد: من نرفتم خبرنگار را صدا کنم ،آدم های زیرک اسیر جو نمی شوند،نباید گرفتار امواج شویم، برنامه کامل را در دوران تبلیغات در 30 بند تدوین و ارائه داده و ارتباط با خبرنگاران بر عهده ستاد تبلیغاتی بوده کما اینکه با چند نشریه مصاحبه که هنوز هم اسمشان را نمی دانم.

 

-دکتر شریعت نژاد به خاطردر گیر بودن  تبلیغات انتخابات میان دوره ای گفت:در آن زمان به خاطر فرصت نداشتن و پرداختن به تبلیغات موفق نشده حتی برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری را بشنود اما به خاطر آشنایی قبلی با دیدگاه های دکتر روحانی به ایشان رای داده است و بیان داشت که از نظر فکری به دکتر روحانی نزدیک بود.

 

-بانوان 50 درصد جمعیت و دو سوم دانشجویان را تشکیل داده و کارگروه بانوان را در حوزه انتخابیه شکل داده ام.

 

-خسارات میان دوره ای بالاست،کمسیون ها پر می شوند ،از 25 تیر که وارد مجلس شدم تازه دیروز مهر گرفتم،حتی جایم در مجلس پر شده بود.

 

-نماینده خبر ساز:زمانی کت خود را در می آوریم و فریاد می زنیم مردم نماینده موثر در مجلس می خواهند که نبودنش مشهود باشد.

 

-در جریان رای اعتماد با دکتر روحانی و وزرا صحبت کردم و 32 نماینده شمال 14 وزیر را آوردیم و صحبت کردیم.

 

--نباید از کاه کوه ساخت و چیز کوچکی را بزرگ کرد این تخریب است و پسندیده نیست.

 

-ما اجازه اشتباه به نیروهای خود ندادیم و نیروهای مستعد ما ماندند و ضایع شدند ،جاهای دیگر رفتند رشد کردند.

 

-تکیه من به خدا و مردم است و 13 کارگروه تشکیل داده ام.

 

-در نظام جمهوری اسلامی که وزرایش ساده زیست هستند مدیران ادارات باید اهل تعامل با مردم باشند چرا که ما حقوق بگیر از جیب مردم هستیم اگر هرکدام از ما علاقمند نباشیم 2هزار نفر تمایل دارند بیایند سر جای ما الگوی مدیران باید شهیدان رجایی و باهنر باشد.

 

- شریف دینی رییس سابق اداره جهاد کشاورزی رامسر و ترابی مسول دفتر نماینده را همراهی نمودند.

 

-سوال ویژه نماینده از خبرنگاران :موضوع هتل سماموس را به چالش بکشید ،آنهایی که باعث این کار شدند باید ادب شوند و با یک آدم دروغگو شریک شدند ،خبرنگاران این موضوع را به چالش بکشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد