ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

دغدغه ی مشترک فرماندار و امام جمعه رامسر/ سخن چینی ناشی از زیاده خواهی است


این روزها یک موضوع دغدغه مشترک امام جمعه و فرماندار رامسر شده است،سخن چینی. پس از سخنان انتقادی امام جمعه رامسر در خطبه دوم نمازجمعه هفته گذشته این بار رستم زرودی فرماندار رامسر در آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه روز چهارشنبه در مسجد جامعع پیامبر اعظم (ص)به طور ویژه از سخن چینی برخی  کارمندان انتقاد نمود.

 

نیمه پر/ فرماندار رامسر گفت:سخن چینی ناشی از زیاده خواهی است و مورد نکوهش است و دور از اخلاق و ادب است.

 

رستم زرودی”روز چهارشنبه در آیین تجلیل از کارمندان نمونه در مسجد پیامبر اعظم (ص) گفت:گاهی کارمندی مطالبی مطرح می نماید که واقعیت ندارد و ممکن است رییس دستگاه تصمیم غلط ناشی از این سخن چینی داشته باشد.

 

وی بیان داشت:این تصمیم گیری غلط ناشی از سخن چینی ممکن است کار دست مسول بدهد.

 

وی ادامه داد: اگر مسولی کمتر در اداره حضور فیزیکی داشته باشد سخن چینی افزایش می یابد.

 

وی با نکوهش رابطه گرایی در برخی ادارات افزود:گاهی مراجعان می گویند برای کاری یک هفته به اداره ای مراجعه نموده اما فلانی یک ساعته کارش انجام گرفت اما به ما می گویند این ضابطه است ، این خیلی بد است.

 

وی بیان داشت:بابت کارها و خدمات نباید روی مردم منت بگذاریم و جلسات را غیر ساعات ارباب رجوع باید در ادارات برنامه ریزی نماییم بی توجهی به وقت مردم درست نیست.

 

وی اظهار داشت:تا کنون ۱۸ درصد اعتبارات ما تخصیص یافته خیلی از روسا و خود من شرمنده مردم شده ایم در برخی از برنامه ها به خاطر شرمندگی نزد مردم حضور نمی یابم .

 

وی گفت:اعتبارات سالجاری بیش از ۸ میلیارد تومان است که حدود ۴ میلیارد تومان آن الزامات و مطالبات پیمانکاران است و اولویت ما پروژه های نیمه تمام است.

 

وی افزود:دعا می کنیم که اعتبارات ما ۱۰۰ درصد تخصیص بیابد اما تجربه ۳۰ و اندی سال اخیر نشان داده که ۷۰-۶۰درصد تخصیص می یابد.

 

در پایان شهرداران رامسر،کتالم و ساداتشهرو  روسای ادارات منابع طبیعی ،مرکز فنی حرفه ای کوثر،برق،گاز،آب و فاضلاب شهری و روستایی،بهزیستی،راه و شهرسازی به عنوان روسای نمونه انتخاب شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد