ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

خدمات ویژه شهرداری رامسر بر مبنای سه عنصر مشارکت ،کارآمدی و تعامل است

00387391804671834467

 

شهردار رامسر گفت:تلاش در جهت رفع نیازهای شهروندان و توسعه و آبادانی یک افتخار است واینکه خادم مردم هستیم  باید شاکر خداوند باشیم.

 

نصرت ا…کوزه گر”در حاشیه افتتاح پروژه های شهرداری رامسر به مناسب هفته دولت  در گفت و گو با خبرنگار ما افزود:درب شهرداری رامسر به روی مردم باز بوده وما بر مبنای سه عنصر مشارکت،کارآمدی و تعامل خدمات ویژه ارائه می دهیم.

 

وی بیان داشت:اصلاح و توسعه معابر،توجه به مبلمان شهری،پیگیری طرح های توسعه شهری،خرید زمین و سرمایه گذاری در بخش های مختلف ،اصلاح در ایجاد زیر ساخت ها ی شهری،توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی از جمله تلاش های مجموعه سخت کوش شهرداری رامسر است.

 

وی ادامه داد:تمامی خدمات ما از مردم ،با حضور مردم و برای مردم انجام می شودو این کارها در مقابل همراهی های همیشگی و صبورانه شهروندان عزیز ناچیز است.

 

وی در خصوص پروژه های شهرداری رامسر در هفته دولت اشاره و گفت:اجرای سیستم یکپارچه سازی واحدهای شهر سازی ،نوسازی ،درآمد و اصناف ،ماده صد در قالب کارتابل الکترونیکی تحت وب ،همسان سازی گردش کار ها توسط واحد فناوری اطلاعات شهرداری رامسر یکی از مهمترین پروژه هایی بوده که با حضور فرماندار ،اعضای شورای شهر و مسولان مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

وی گفت:آغاز عملیات اجرایی احداث مرکز تجاری تچر در میدان حضرت امام خهمینی (ره) با مشارکت بخش خصوصی با هدف ساماندهی مغازه های مسیر طرح پل صفارود و افزایش درآمدهای پایدار شهرداری و بازگشایی پل صفارود از دیگر پروژه های شهرداری رامسر است.

 

وی اظهار داشت:کل زیر بنای این پروژه ۴۰۸۰ متر مربع بوده و شهرداری در نظر دارد تا مغازه های مسیر بازگشایی پل که ارزش بالای ریالی دارند در مرکز تجاری تچر ساماندهی و چند باب واحد تجاری باقی مانده نیز به درآمد پایدار شهرداری کمک شایانی می نماید کل هزینه از زمین خریداری شده تا آورده بخش خصوصی ۱۰ میلیارد تومان است.

 

شهردار رامسر گفت:انتقال بازار هفتگی به دلتای صفارود با هدف ساماندهی بازار هفتگی و کاهش بار ترافیکی با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صورت گرفت.

 

وی از راه اندازی تاکسی بی سیم برای اولین بار در شهر رامسر توسط شهرداری رامسر و سازمان حمل و نقل با اعتبار ۳۰۰میلیون ریال خبر داد و گفت:رامسر شهری توریستی و گردشگری است و باید تمام زیر ساخت های آن فراهم شود و دسترسی و استفاده آسان از ناوگان حمل و نقل عمومی صورت بگیرد.

 

وی دیگر پروژه را احداث ۲۴ باب تجاری در محوطه بازار سنتی رامسر برشمرد و گفت:این کار در راستای انتقال مغازه های در مسیر طرح بازگشایی پل صفارود به مکان جدید صورت گرفت که کل زیر بنای آن ۲۴۰ متر مربع می باشد.

 

شهردار رامسراحداث مرکز تجاری رامسر در جنب بانک ملت شعبه بازار با مشارکت بخش خصوصی،احداث دهکده صنایع دستی با پیمانکاری شرکت تعاونی باغ بهار نارنج رامسر با صرف اعتبار ۴۰ میلیارد دریال ،مرکز تجاری تفریحی خدماتی برلیان رامسر با مشارکت بخش خصوصی شرکت تعاونی امواج آبی رامسر با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی ،پیگیری مجدانه احداث نیروگاه زباله سوزرا از دیگر اقدامات شهرداری رامسر برشمرد.

 

خبرنگار: عباس احمدی ماچیانی


نظرات 1 + ارسال نظر
بنده خدا چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 08:47 ق.ظ

با سلام فعلا که نصرت خان پدر کاسبهای بازار سنتی رو از قبر درآورده قرادادی که برای تخریب بازار سنتی تهییه کرده از ماهده ترکمن چای هم بتره شما خبرنگارها هم که فقط نظاره گر هستید حتی یک خبر در این زمینه تهیه نکردید و در دل بازاریهایی که بیش از ۶۰ سال در حال کاسبی هستند رو نمی شنوید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد