ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

اردوی طرح فراگیر حفظ ودرک قرآن کریم در رامسر آغاز شد


رامسر - خبرگزاری مهر: اردوی طرح فراگیر حفظ و درک قرآن کریم ویژه دانش آموزان مراکز استعدادهای درخشان در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر آغاز  شد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، معاون آموزشی و تربیتی مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان کشور ظهر یکشنبه در آیین افتتاح این طرح، ضمن تیریک هفته دولت گفت : مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان کشور برنامه های عملیاتی مشخصی را که شامل برنامه های  آموزشی ، پرورشی و پژوهشی  است در  سیاست های کاری خود دنبال می کند.

محمد نستوه افزود : یکی از مهمترین برنامه های محوری این مرکز برگزاری مسابقات قرآنی است که  تحت عنوان  طرح  فراگیر حفظ و درک قرآن کریم در قالب کنگره سراسری، شش سال  پیاپی اجرایی می شود.

 

وی اضافه کرد : در این کنگره دانش آموزان گام به گام مسابقات را  پشت سر گذاشته و در پایان هرگام برایشان گواهینامه صادر می شود و در مرحله نهایی به آنان گواهینامه سفیران قرآنی اعطا می شود که در واقع بنوعی مدال افتخاری محسوب شده و تاثیر بسزایی در زندگی آنان و شخصیتشان در جامعه دارد.

 

نستوه خطاب به دانش آموزان بر بجای آوردن نماز اول وقت تاکید کرد و یاد آور شد :  اردو فرصتی است مناسب تا  نوجوانان  زندگی اجتماعی را فراگیرند  و بیساری از تبادل نظر ها و تضارب افکار در همین اردوهای دانش آموزی صورت می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد