ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

16 سال تقدیر از برگزیدگان کنکور


 

""نصرالله خلج"خیر فرهنگ دوست رامسر برای شانزدهمین سال پیاپی از 57نفر از حائزین رتبه های زیر 5 هزار کنکور سراسری تجلیل کرد.

 

این مراسم با حضور تنی چند از مسولان محلی به همراه خانواده های برترین های کنکور شب گذشته با اجرای برنامه های متنوع هنری ،اهدای لوح تقدیر و جایزه به همراه ضیافت شام درتالار رستوران خلج برگزار شد.

 

رییس گروه متوسطه و پیش دانشگاهی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم گفت:خیرانی همچون خلج از اهالی فرهنگ و هنر دل دریایی و بزرگ دارند.

 

اسدی ادامه داد:رامسر در غرب مازندران در کنکور یک نگین بوده و درصد قبولی و میانگین نمرات آن نظیر یزد است.

 

وی اظهار داشت:ما به نقاط مختلف استان توصیه می کنیم که برای تحلیل کنکور و راههای موفقیت دیگر به یزد نروند بلکه  به رامسر بیایند که یزد مازندران است.

 

وی ادامه داد:مازندران از نظر رتبه های زیر 1000 کنکور سراسری مقام دوم کشوری دارد.

 

نصرالله خلج در حاشیه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: ثواب این کار ارزشمند را هر سال تقدیم می نمایم به روح بلند پدر و مادرم که هرچه دارم به لطف و دعای این عزیزان است.

 

وی افزود:در سال های گذشته پدر بزرگوارم مرحوم حاج سلیمان خلج  حضور داشتند و مشوق اصلی ام در این راه خیر بوده است.

 

وی بیان داشت:یکی از زیباترین و ماندگار ترین دقایق زندگی من همین لحظات بوده  و خنده شادمانی و رضایت پدر و مادرها و نخبگان شهرستان خیلی ارزشمند است.

 

عیسی خاتمی مدرس دانشگاه و ازمسولان برگزاری مراسم نیز به تشریح چگونگی استخراج اسامی برترین ها و اهداف برپایی مراسم پرداختند و در پایان در قالب سه گروه با حضور مسولان از افتخار آفرینان کنکور تجلیل شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد