ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

سیدعلی اکبر طاهایی : اگر شدنی بود مطمئنا مشایی کار را تمام می کرد.



در نشست با خبرنگاران مطرح شد؛ دلایل شخصی استاندار در مخالفت با ایجاد استان جدید در مازندران اعلام شد


نوشهر -  خبرگزاری مهر: استاندار مازندران درباره مخالفش با استان شدن غرب مازندران گفت: درباره استان شدن غرب مازندران نظر شخصی داشتم و گفتم الان باید به مازندران یکپارچه فکر کنیم.

 

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی اکبر طاهایی شامگاه پنجشنبه در  گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مجلس باید تصویب کند تا استان ایجاد شود، گفت: استان شدن به دولت ارتباط پیدا نمی کند بلکه استان شدن نیاز به مصوبه مجلس دارد و نمایندگان مجلس نیز نمی توانند طرحی را ارائه کنند که بار مالی داشته باشد.

وی بیان کرد: نظر من این بود که غرب استان مازندران به آزاد راه نیاز دارد و اگر دولت پول دارد برای تکمیل آزاد راه صرف کند.

 

وی اظهار داشت: در طول هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد و با وجود افرادی همچون مشایی، شیخ الاسلامی و حسینی از غرب مازندران در بدنه دولت استان جدید ایجاد نشد.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه کشور ما با محدودیت منابع مواجه است عنوان کرد: برای ایجاد استان جدید نیاز به 500 میلیارد تومان بودجه است.

 

وی خاطرنشان کرد: برای غرب استان تکمیل کمربندی رویان و نور و محمودآباد نیاز منطقه است و این در حالی است که عباس آباد، کلارآباد، سلمانشهر و نشتارود اصلا کمربندی ندارد.

 

کنارگذر رامسر دو هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد

 

طاهایی افزود: برای رامسر کنار گذر 12 کیلومتری در نظر گرفته شد که 10 کیلومتر آن روی آب دریا قرار دارد که نیاز به 2 هزار میلیارد تومان بودجه است و بنابراین دولت که نمی تواند همین جوری پول بگذارد بلکه قرارداد بسته شد تا در قالب سرمایه گذاری بر روی آن کار شود و بنابراین باید به این نکته ها توجه کرد.

 

وی با اشاره به اینکه برای غرب مازندران چیزی را مطالبه کنیم که شدنی باشد تصریح کرد: ضوابط تقسیمات کشوری اجازه نمی داد تا استان جدید در غرب مازندران ایجاد شود چرا که اگر شدنی بود مطمئنا مشایی کار را تمام می کرد.

 

استاندار مازندران ابراز کرد: دستگاه ناوبری فرودگاه نوشهر در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد اما برای توسعه فرودگاه نیاز به تملک ساختمان های بلند در حریم فرودگاه است که نیازمند به پول است.

 

وی همچنین درباره آزاد سازی سواحل مازندران از سوی دولت اظهار داشت: آن قسمت از سواحل که مربوط به دولت بود آزاد سازی آن انجام شد.

 

وی گفت: می توان در ساحل مازندران بیش از 100 کیلومتر زیرساخت ایجاد کرد اما حداقل نیاز به 300 میلیارد ریال اعتبار دارد.

 

طاهایی با اشاره به شهرستان جدید کلاردشت گفت: در بحث ایجاد و تجهیز ادارات در شهرستان جدیدالتاسیس کلاردشت باید کم کم پیش رفت و تدریجی بودجه آن در نظر گرفته می شود و ادارات آن نیز تدریجی ایجاد و راه اندازی می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد