ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

50 درصد ادارات عباس‌آباد مستقل نشده‌اند/ انتقاد از بکارگیری نیروهای غیربومی


 


تنکابن - خبرگزاری مهر: نماینده مردم تنکابن ، عباس آباد و رامسر در مجلس گفت: علی رغم گذشت بیش از سه سال از ارتقای سیاسی عباس آباد، متأسفانه هنوز 50 درصد ادارات نیز به طور مستقل در این شهرستان استقرار نیافته است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، شمس الله شریعت‌نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان تنکابن، نداشتن زمین یا ساختمان اداری مهم ترین بهانه عدم استقرار ادارات عنوان شده و حتی برای تأمین زمین و اجاره ساختمان ادارات موجود نیز از جیب مردم هزینه می شود حال اینکه مردم نباید اجاره ادارات دولت را بپردازند.

انتقاد از بکارگیری نیروهای غیربومی

 

منتخب ملت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از به کارگیری نیروهای غیربومی در شهرستان های غرب مازندران اظهار داشت: فقط در یک مرحله، 92 نیروی غیربومی در شهرستان های غرب مازندران جذب دوائر دولتی شدند، آقای دکتر عباسی وزیر وقت در اوج زمان عدم جذب نیرو و در روزهای پایانی وزارت خود تعدادی از نزدیکان خود را در این منطقه جذب کار کرده اند و... ، این گونه بی عدالتی ها و موارد متعددی از این دست در سال های گذشته موجبات نارضایتی عمومی مردم غرب مازندران را فراهم آورده و آنها را ترغیب و تشویق به پیگیری و اقدام جهت ایجاد استان جدید و مستقل در این منطقه کرده است.

 

وی با اشاره به این که در حال حاضر 14 نقطه کشور تقاضای تشکیل استان جدید را دارند، تأکید کرد: بی عدالتی های مدیران در تقسیم ناعادلانه ثروت و قدرت مهم ترین عامل درخواست مردم برای تشکیل استان جدید در این مناطق است.

 

رفع مشکلات خبرنگاران جزء رئوس برنامه‌هایم خواهد بود

 

شمس الله شریعت‌نژاد با اشاره به این که خبرنگاران با شناسایی و درک مشکلات جامعه باید به دنبال رفع مشکلات و معضلات مردم باشند، گفت: خبرنگاران باید با رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای خبرنگاری و به دور از حب و بغض های شخصی، بیانگر واقعیت های جامعه بوده و با همکاری و همراهی مسئولان به دنبال یافتن و ارائه راه کارهای مناسب برای رفع مشکلات کشور باشند.

 

شریعت‌نژاد ضمن قدردانی مجدد از تلاش‌های مجدانه اصحاب قلم تأکید کرد: سعی می‌کنم مشکلات و خواسته‌های همه مردم را به طور جدی پیگیری کرده و از حقوق ملت به درستی دفاع کنم و بی شک رفع مشکلات خبرنگاران جزء رئوس برنامه‌هایم خواهد بود.

 

وی گفت: خبرنگاران پشتیبان و حامی مسئولان در مسیر تحقق توسعه پایدار در جامعه هستند لذا مدیران باید با درک درست رسالت خبرنگاری و آشنایی با وظایف اصحاب رسانه، خبرنگاران را باور داشته باشند.

 

شریعت‌نژاد با بیان این که باید بین خبرنگاران و مدیران تعامل متقابل وجود داشته باشد، افزود: خبرنگاران باید با اعتمادسازی در بین مدیران به روند سازندگی و توسعه جامعه کمک کنند و البته مدیران نیز باید با استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه، خبرنگاران را بازوان توانمند خود بدانند و به این واقعیت برسند که خبرنگاران کسانی هستند که می توانند به مدیران کنند.

 

منتخب مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر رفع مشکلات معیشتی و تحقق خواسته‌های قانونی خبرنگاران اظهار داشت: باید خواسته های قانونی خبرنگاران جامه عمل پوشانده شده و تا حد امکان مشکلات معیشتی آنان حل شود زیرا این قشر باید بدون داشتن دغدغه های معیشتی و... در راستای تحقق خواسته های ملت و اقتدار نظام اسلامی گام بردارند.

 

انجام کارهای یومیه نشانه کارآمدی مدیر نیست

 

شریعت نژاد با انتقاد از عملکرد برخی مدیران خاطرنشان کرد: انجام کارهای یومیه توسط مدیران نشانه کارآمدی آنها نیست، مدیر باید خلاق، دارای طرح و برنامه و عامل ایجاد تحولات سودمند و ارزشمند برای عموم مردم باشد نه این که رسیدگی به امور ملت بهانه ای برای پر کردن رزومه هایش باشد.

 

در ادامه این مراسم، خبرنگار مهر در عباس آباد به نمایندگی از خبرنگاران شهرستان عباس آباد خواستار پیگری و تحقق مطالبات خبرنگاران از سوی مسئولان و به ویژه نماینده مردم منطقه در مجلس شد و گفت: درک و تثبیت جایگاه واقعی خبرنگاران در بین مدیران از جمله مهم ترین خواسته های این قشر است که باید به آن توجه ویژه شود و مدیران باید با اعتماد نمودن به خبرنگاران از آنان به عنوان بازوان توانمند خود در راستای توسعه و تعالی همه جانبه جامعه استفاده کنند.

 

 مهران ملاحسینی با بیان برخی مطالبات خبرنگاران افزود: تهیه و تأمین مسکن از جمله خواسته‌های اصلی همه خبرنگاران به ویژه در این شهرستان است که امیدواریم با پیگیری های مسئولان این مشکل به زودی حل شود.

 

وی همچنین اظهار داشت: رفع مشکلات بیمه خبرنگاران، علمی شدن و آموزش حرفه ای و آکادمیک خبرنگاری در منطقه غرب مازندران، نشست مستمر و مداوم مدیران و مسئولان با خبرنگاران و پاسخ گویی به سؤالات آنان، تثبیت جایگاه حرفه خبرنگاری در بین مدیران در قالب تخصیص زمان معین در شورای اداری شهرستان جهت ارائه نقطه نظرات اصحاب رسانه، احترام به شأن و شخصیت خبرنگاران و... از جمله انتظارات خبرنگاران از مسئولان است که امیدواریم با پیگیری های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و همکاری مدیران تحقق یابد.

نظرات 1 + ارسال نظر
وثوق شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 11:43 ق.ظ http://volleyballmm.ir

سایپا یدک قهرمان مسابقات والیبال تنکابن گردید
سایپا یدک قهرمان مسابقات والیبال تنکابن گردید
ارسال شده توسط وثوق در تاریخ ۲ شهریور ۱۳۹۲ | اخبار والیبال تنکابن

خبرگزاری والیبال مازندران
سری دوم مسابقات جام رمضان تنکابن با شرکت ۱۳تیم از شهرها و روستاهای اطراف این شهرستان از ماه گذشته آغاز گردیدو در نهایت تیم سایپا یدک تنکابن در فینال توانست با نتیجه ۳بر یک بر تیم والیبال دانشگاه آزاد رامسر غلبه نماید .

در تیم سایپا یدک عباس پور عسکری سرعتی زن رامسری تیم دسته اولی دلیران بوشهر از بهترین های این بازیها بود که یک تنه و با بازی های درخشان خود تیم سایپا یدک را قهرمان کرد .

پوریا جعفری پاسور جوان با قامت ۱۹۰تیم دانشگاه آزاد هم با پاس های زیبایش توانست تیم دانشگاه آزاد رامسر را نایب قهرمان کند ، نامبرده ماه گذشته در آخرین اردوی آمادگی تیم امیدهای مازندران خط خورد اما انصافا هیچ کم و کاستی از دو پاسور تیم منتخب نداشت .



در دیدار رده بندی هم تیم اکبر آباد با درخشش اشکان معتمدی ،رسول نیکار و نجاتی توانست بر تیم نعمت آباد غلبه نماید .

تیم اکبر آباد تنکابن

اشکان معتمدی لیبرو ارزشمند تنکابنی، نامبرده هم در آخرین لحظات از اردوی امیدهای مازندران خط خورد

تیم والیبال نعمت آباد تنکابن مقام چارم



92/06/2 ساعت ۸صبح
http://volleyballmm.ir/?p=6104

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد