ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

قهرمانی تنکابن در مسابقات پینگ‌پنگ دانشگاه‌های آزاد منطقه 3


 

رئیس هیئت پینگ‌پنگ شهرستان آمل از قهرمانی تنکابن در مسابقات پینگ‌پنگ کارکنان و اساتید دانشگاه‌های آزاد منطقه سه کشور خبر داد.

 

قربانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: مسابقات پینگ‌پنگ کارکنان و اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه سه کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی در حال برگزاری است.

 

وی افزود: این رقابت‌ها از 28 مرداد به مدت سه روز کار خود را در این واحد دانشگاهی آغاز کرده است و امروز روز پایانی خود را تجربه می‌کند.

 

رئیس هیئت پینگ‌پنگ شهرستان آمل با بیان اینکه 11 تیم از شهرهای مختلف در این مسابقات حضور داشتند، تصریح کرد: تیم‌هایی از شهرهای آمل، بابل، نور، رامسر، تنکابن، چالوس، قائمشهر، سوادکوه، نکا، محمودآباد و ساری در دو گروه به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

قربانی با تاکید اینکه شهرستان تنکابن در مسابقات پینگ‌پنگ کارکنان و اساتید دانشگاه‌های آزاد منطقه سه کشور به مقام قهرمانی دست یافت، گفت: شهرستان چالوس نایب قهرمان شد و شهرهای قائمشهر و ساری نیز به طور مشترک سوم شدند.

 

به گفته رئیس هیئت پینگ‌پنگ شهرستان ، رقابت‌های اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی هم‌اکنون در بخش انفرادی در حال برگزاری است که در آن 40 ورزشکار در 13 گروه با یکدیگر مشغول رقابت هستند./ز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد