ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر در ایستگاه 20/ رکابزنان ایرانی در رویای جام


ساری - خبرگزاری مهر: تور بین المللی دوچرخه سواری خزر در حالی به ایستگاه بیستم رسید که مازندران و ایران در این دوره برای کسب جام طلایی و ربودن آن از دست قهرمان دوره قبل خیز برداشته اند

.

به گزرش خبرنگار مهر، تاکنون 19 دوره تور بین المللی دوچرخه سواری خزر برگزار شد و مهرماه امسال نیز کرانه خزر در استان مازندران میزبان رکابزنان است.

 

شمارش معکوس برگزاری این مسابقات در حالی آغاز می شود که افزایش تیمهای خارجی شرکت کننده در این مسابقات نشان از اهمیت بین المللی این تور دارد.

 

تور بین المللی خزر نام مازندران و دوچرخه سواری استان و کشور را در این رشته ورزشی در جهان زبانزد کرده و مازندران با این مسابقه بین المللی شهره عالم شده است.

 

تاکنون تیمهای قزاقستان، مالزی، الجزایر، مراکش، هند، گرجستان، سوریه، عراق، ارمنستان و باشگاه ترنگانو مالزی و جمهوری آذربایجان برای شرکت در این رقابتها تاکنون آمادگی خود را اعلام کرده اند.

 

 

رئییس هیئت دوچرخه سواری مازندران، از اعلام آمادگی 12 تیم خارجی برای شرکت در بیستمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور این استان که نیمه نخست مهرماه امسال برگزار می شود، خبر داد.

 

شرکت 20 تیم داخلی و خارجی

 

محمدعبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بیستمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور مازندران روزهای 5 تا 9 مهرماه امسال در رده سنی جوانان در مسیر شهرهای غرب وشرق مازندران برگزارمی شود، افزود: با اضافه شدن دو تیم خارجی دیگر و 6 تیم ایرانی مجموع تعداد تیمهای شرکت کننده در این تور به 20 تیم افزایش یابد.

 

رئیس هیئت دوچرخه سواری مازندران اضافه کرد: تور بین المللی دوچرخه سواری مازندران تنها تور ثبت شده در رده سنی جوانان در آسیا است وبه همین خاطر فدراسیون دوچرخه سواری باید شرایط حضور کشورهای صاحب واعتبار دوچرخه سواری دنیا را به مازندران دعوت کند.

 

عبدالهی تصریح کرد: در همین خصوص نخستین نشست هماهنگی با ادارات وعوامل برگزاری این رقابتها روز دوشنبه در دفتر مدیرکل ورزش وجوانان مازندران برگزار و مسئولیت های هریک نیز مشخص شد.

 

 

وی، به مسیرهای اعلام شده برگزاری تور دوچرخه سواری مازندران اشاره کرد وادامه داد: این مسابقات در پنج مرحله تایم تریل انفرادی و چهار مرحله استقامت در مجموع در مسیر شهرهای غرب مازندران که مرحله آخر و اختتامیه آن از نور تا ساری برگزارمی شود.

 

جایزه 40 هزار دلاری مسابقات

 

عبدالهی، به نشست عوامل هیات دوچرخه سواری مازندران با مدیرکا ورزش وجوانان این استان در محل دفتر هیئت اشاره کرد وادامه داد: در این جلسه پیشنهاد وبه فدراسیون دوچرخه سواری نیز اعلام خواهد شد که بیستیمن دوره تور دوچرخه سواری مازندران حتما با حضور چند کشور مطرح آسیایی و اروپایی برگزار شود.

 

وی افزود: حدود 40 هزار دلارجایزه نقدی نیز برای این مسابقات درنظرگرفته شده که درهرمرحله به نفرات برتر اهداء خواهد شد


  

 

آیا جام بیستم در خانه می ماند؟

 

نگاهی به تیمهای شرکت کننده در تور بیستم دوچرخه سواری خزر، نشان از حضور تیمهای قوی با انگیزه کسب قهرمانی را دارد و برآیند بررسی تیمهای مازندرانی و کشور نشان می دهد که امسال برای کسب جام و ربودن آن از دست قهرمان سال قبل خیز برداشته اند.

 

ایران و مازندران که از حفظ جام قهرمانی نوزدهمین دوره بین المللی تور خزر در ناکام مانده است، این دوره در تلاش است تا با کسب جام قهرمانی، قدرت رکابزنی ورزشکاران کشور را به رخ جهانیان کشاند.

 

سال قبل در جریان نوزدهمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری خزر، تیم پتروشیمی تبریز موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و جام قهرمانی را به قزاقستان تقدیم کرد.

 

 

نوزدهمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی مازندران (یادواره 10 هزار شهید استان مازندران مهرماه سال قبل به مدت پنج روز در پنج مرحله و مجموع مسافت 417 کیلومتر برگزار شد که بازخوانی نتایج آن به رکابزنان ایرانی و مازندران فرصت آن خواهد داد تا برای دوره بیستم رقابتها برنامه ریزی منسجم تری داشته باشند.

 

در رده بندی تیمی مجموع پنج مرحله تور نوزدهم، قزافستان با زمان 33 ساعت و 55 دقیقه و 42 ثانیه، پتروشیمی تبریز با زمان 34 ساعت و 53 دقیقه و 24 ثانیه، ازبکستان با زمان 34 ساعت و 13 دقیقه و 33 ثانیه، ترافیک تهران با زمان 34 ساعت و 19 دقیقه و 36 ثانیه، کاشی پرسپولیس یزد با زمان 34 ساعت و 24 دقیقه و 38 ثانیه، ارمنستان با زمان 34 ساعت و 35 دقیقه و 7 ثانیه، نوسازی مدارس مازندران با زمان 34 ساعت و 53 دقیقه و 46 ثانیه، تایلند با زمان 34 ساعت و 55 دقیقه و 18 ثانیه، سوریه با زمان 35 ساعت و 14 دقیقه و یک ثانیه رده های مختلف را کسب کردند.

 

در رده بندی انفرادی مجموع پنج مرحله تور، "کریل مردوسنس" از قزاقستان با زمان 11 ساعت و 16 دقیقه و 38 ثانیه، داریوش اسماعیل زاده از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 11 ساعت و 16 دقیقه و 40 ثانیه، محمدرضا شریفی از تیم ترافیک تهران با زمان 11 ساعت و 18 دقیقه و 3 ثانیه، اسماعیل باقری با زمان 11 ساعت و 18 دقیقه و 13 ثانیه، علی فتح الهی از تیم هیئت دوچرخه سواری بروجرد با زمان 11 ساعت و 19 دقیقه و 2 ثانیه، سرگی شیم یا کین" از قزاقستان با زمان 11 ساعت و 19 دقیقه و 28 ثانیه، "گالینوف ریادی سف" از ازبکستان با زمان 11 ساعت و 20 دقیقه و 19 ثانیه، "هاوانس هاوانسیان" از ارمنستان با زمان 11 ساعت و 21 دقیقه و 15 ثانیه، مهدی قربانی از تیم نوسازی مدارس مازندران با زمان 11 ساعت و 23 دقیقه و 45 ثانیه، "مددوف سرگی" از ازبکستان با زمان 11 ساعت و 25 دقیقه و 51 ثانیه، عناوین برتر را کسب کرده اند.

 

همچنین در رده بندی امتیازی مجموع پنج مرحله تور، "یوردسن وان" از تایلند با 21 امتیاز، "ماکسیم شتربلو" از قزاقستان با 15 امتیاز، "محمد فران" از سوریه با 15 امتیاز، و در رده بندی کوهستان مجموع پنج مرحله تور، "سرگی مددوف" از ازبکستان با 28 امتیاز، "سمیر جبرئیلوف" از آذربایجان با 22 امتیاز،  "خوس میدن" از ازبکستان با 18 امتیاز بدست آوردند.

 

بیستمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری خزر پنجم تا نهم مهرماه از رامسر تا ساری برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد