ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

برخی از کارکنان اداری خبرچین دیگر ادارات شدند


رامسر - خبرگزاری مهر: امام جمعه رامسر با اشاره به آغاز کار دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: مجلس در انتخاب وزرای کابینه دولت سربلند بود، اگر چه شاهد پاره ای مسائل بودیم که کاش اتفاق نمی افتاد زیرا زیبنده مجلس و خانه ملت نبود

.

به گزرش خبرنگار مهر، سید جلیل مرتضوی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری رامسر افزود: امیدواریم با آغاز کار دولت یازدهم آن هم در هفته دولت ، مهمترین دغدغه  مردم که مسئله معیشت و اقتصاد خانواده ها است برطرف شود.

 

وی اظهار داشت: امروز جامعه ما نیازمند به اصلاح فکری و رسیدن به ارزشهای واقعی است و برای دستیابی به موفقیت باید به ارزشهای ایمانی و معنوی و احترام متقابل مزین باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان باید با زبان مردم حرف بزنند، اضافه کرد: مسیر بهشت زمانی برای مومنین فراهم می شود که هیچ فردی از دست و زبان انها مورد آزار و اذیت قرار نگیرد ، زیرا اخلاق نیکو و رضایت مردم برتر از عبادات و طاعات روزمره است.

 

مرتضوی تصریح کرد: اگر ائمه و امامان دینی ما متذکر شدند که تقوای الهی پیشیه کنیم تنها این نیست که نماز بخوانیم و روزه بگیریم بلکه منظور این است که با اخلاق نیکو با مردم رفتار کنیم و در حل امورات آنها بکوشیم.

 

امام جمعه شهرستان رامسر با بیان اینکه متاسفانه برخی از کارکنان اداری خبرچین دیگر ادارات شدند ، اظهار داشت : زشت ترین و بزرگترین گناه ، غیبت و خبر چینی است . باید از این گناه ناپسند فاصله بگیریم و اجازه ندهیم میان همکاران و مردم فاصله بیفتد.

 

وی تصریح کرد : مسئولان باید در جهت ارتقای عملکرد اداری خود، بدون غرض ، نقد خیر خواهانه داشته و یکدیگر را یاری کنند، زیرا تذکر مومن آن هم در خلوت یک هدیه و عمل الهی است.

 

مرتضوی با بیان اینکه همه باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم ،گفت : نباید از انتقاد بجای دیگران برنجیم بلکه باید خشنود بشویم زیرا نقد منصفانه ، هدیه الهی است و در جهت سازندگی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد