ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

61 پروژه شهرستان رامسر نیمه کاره است



رامسر - خبرگزاری مهر: فرماندار رامسر گفت: 61 پروژه نیمه کاره در رامسر داریم که برای تکمیل آن به 34 میلیارد تومان اعتبار نیازاست.

به گزارش خبرنگار مهر، رستم زرودی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان افزود: آنچه اکنون شهرستان به آن نیاز دارد شناسایی موانع بر سر راه پروژه های نیمه کاره و تامین اعتبار است تا بتوانیم این پروژه ها را به سرانجام مطلوب برسانیم.

 

زرودی با اشاره به مشکلات دانشگاه واحد بین الملل رامسر گفت: زمزمه انتقال این دانشگاه به شرق مازندران دغدغه ای است که باید به آن توجه ویژه شود.

 

فرماندار رامسر گفت: در حال حاضر 12  اداره در شهرستان رامسر مستاجر هستند و این در حالی است که ما زمین دو هکتاری که متولی آن مسکن و شهرسازی است را داریم و ساخت مجموعه اداری در آن باید در قالب ماده 69  انجام شود و این امر نیازمند حمایت از سوی نماینده مردم منطقه در خانه ملت و مدیران ارشد کشوری و استانی است.

 

وی همچنین با تاکید براینکه رامسر شهر نمونه گردشگری ایران است، گفت : رامسر هنوز اداره گردشگری ندارد و نمایندگی آن هم اختیاری ندارد تا این امر مهم را آن طور که شایسته عروس شهرهای ایران است ، پیگیری کند.

 

وی در ادامه سخنان خود از اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و آسفالت محور جنت رودبار ،تمل و اشکور از محل اعتبارات ملی خبر داد و افزود : 7 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و آسفالت راه های روستایی رامسر نیاز است.

 

فرماندار رامسر گفت: در خصوص خانه بدوشی فرمانداری در برگزاری جلسات باید بگویم که مشکل ما عدم ظرفیت سالن اجتماعات فرمانداری است که با وجود دوبار هزینه برای این سالن هنوز به درجه استاندارد نرسیده است و امیدواریم در آینده نزدیک با گسترش این سالن دیگر خانه بدوش نباشیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد