ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

مهندس مازنی ( شهرستان عباس آباد ) ، جوان برتر ایرانی خارج از کشور شد

با تشکر از نیما رمضانی برای ارسال خبر :

 

پایگاه خبری شمال پرس / اختصاصی شمال پرس:خانم دکتر معصومه هدایتی پژوهشیار پسا-دکترای معماری در کشور مالزی در زمینه علمی و پژوهشی بعنوان جوان برتر ایرانی خارج از کشور شناخته شده است.

 

جشنواره جوان ایرانی برتر خارج از کشور با هدف زمینه سازی بهره گیری از توانمندی و مشارکت جوانان موفق ایرانی خارج از کشور در عرصه های اقتصادی،اجتماعی،علمی و فرهنگی و تعامل بین جوانان داخل و خارج از کشور هر ساله برگزار می گردد.

 

در جشنواره سال جاری  معصومه هدایتی پژوهشیار پسا-دکترای معماری در کشور مالزی بعنوان جوان برتر ایرانی خارج از کشور در زمینه علمی و پژوهشی شناخته شده است.


نامبرده که تحصیلات کارشناسی خود را در مهندسی عمران دانشگاه مازندران به اتمام رسانیده بود، از 7 سال پیش تا کنون در کشور مالزی سکونت دارد و همزمان با تدریس، مشاوره و راهنمایی دانشجویان دکترا، فعالیت های تحقیقاتی گسترده ای در خصوص معماری  داشته است.


عمده تحقیقات ایشان در زمینه کاهش جرم در نواحی مسکونی با استفاده از اصول و تکنیک های معماری و طراحی شهری می باشد. همچنین برای اولین مرتبه در جهان، تیم تحقیقاتی ایشان موفق به اندازه گیری تاثیر انواع خیابانها و معماری واحدهای مسکونی بر احساس ترس ساکنین و میزان وقوع جرم شده است که نتایج این تحقیقات در نشریات علمی معتبر کشورهای آمریکا وانگلیس منتشر گردیده است. قابل ذکر می باشد که ایشان از مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی استان مازندران در شهرستان عباس آباد می باشند.

 

تحریریه ی ساحل دریا ؛  این موفقیت را خدمت ایشان، خانواده ی محترمش ، مردم شهرستان عباس آباد  و جامعه مهندسی استان تبریک وتهنیت می گوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد