ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

همه باید در مازندران برای تشکیل یک تیم لیگ برتری همت نمایند

امتداد:


عضوهیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت:مازندران مهد تربیت بازیکنان شایسته فوتبال بوده و بدلیل نبود حمایت های لازم بازیکنان این استان در تیمهای مختلف داخل و خارج توپ می زنند همه باید برای تشکیل یک تیم لیگ برتری در استان همت نمایند.

 

"غلامرضا بهروان"شب گذشته در حاشیه فینال مسابقات فوتسال شهرستان رامسر در سالن شهید صدر ساداتشهر در گفت و گو با واحد خبر افزود:شرکت های بزرگ ،مسولان عالی استان و مجمع نمایندگان باید کمک نمایند تا این استان که از نظر ظرفیت بازیکنان از خیلی جاها بالاتر است خود در قالب یک تیم به نام مازندران در لیگ برتر حضور داشته باشد.

 

وی اظهار داشت:کاله مازندران آمده در والیبال سرمایه گذاری کرده و قهرمان کشور و حتی آسیا شده در استان همجوار ما گیلان داماش در سال میلیاردی خرج می کند حتی ملوان با آن باشگاه قدیمی خدمات خوبی به فوتبال ملی داردما در مازندران ظرفیت بازیکنان را داریم اما حمایت نمی شوند.

 

وی اظهار داشت:کارخانچات بزرگ نظیر نیروگاه شهید  سلیمی  و صدرا را داریم مدیران کلان و مجمع نمایندگان  باید بیایند و فکری برای این همه سرمایه های ملی نمایند.

 

وی گفت :البته تیم داری در لیگ برتر 12-10 میلیارد تومان در سال هزینه دارد باید باشگاه داری در کشور خصوصی شود الان در باشگاه نساجی بخش خصوصی آمده البته انتظار دارند مسولان استان کمک نمایند.

 

وی در پاسخ به سوالی پیرامون عدم رای اعتماد وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان و مباحث مطرح شده قراردادهای میلیاردی در برخی باشگاههای فوتبال که روز گذشته در صحن علنی مجلس ایراد شدنیز گفت:وزیر ورزش باید برنامه کلان مدون در تمام رشته ها داشته باشد نه فقط فنی بلکه بحث مدیریتی مهم است الان قراردادها برای تیم های لیگ برتر نظیر شاهین بوشهر سال به سال بر بدهی هایشان افزود ه می شودالبته بازار نقل و انتقالات پیچیده است خیلی ها در ایجاد قیمت کاذب!دخالت دارندباشگاهها باید خصوصی شود آنگاه هزینه ها با حساب و کتاب می شود.

 

وی در پاسخ به سوالی پیرامون بحث انضباطی تماشاگران و کسر امتیازها نیز گفت:باید در این زمینه فرهنگ سازی شود فقط کسر امتیاز مسائل را حل نمی نماید طرفداران باید فقط تیم شان را تشویق نمایند.

 

وی در خصوص استادیوم های استاندارد و میزبانی 2018سال  جام ملت های آسیا نیزگفت:ما در کشور 8 ورزشگاه آداریم که باید به آی مثبت تبدیل شوند خیلی ها آی منفی اند باید تجهیزات به استانداردهای لازم برسد ما تاسال 2018 چند سالی فرصت داریم البته بحث های اقامتی ،هتل ها و فرودگاه ها و سایر امکانات نیز مهم است.

 

وی در خصوص آخرین وضعیت محمد رضا خلعتبری در امارات  نیز گفت:این قانون است خلعتبری مقصر نبود موقع قرار داد بحث نام جعلی نبود مسولان باید تلاش نمایند تا خلعتبری بیاید باید خسارت بدهند انشا الله درست می شود ،خلعتبری افتخار فوتبال ما در غرب مازندران و رامسر است و اگر در سالی که خود را برای جام جهانی آماده می نمایم اینجا باشد بهتر است.

 

وی مازندران و بویژه رامسر را مکان مناسبی برای آماده سازی تیم ها و حتی تیم ملی برشمرد و گفت:در صورت تمهید مقدمات حتی تیم ملی می تواند در شهرستان زیبای رامسر اردو بزند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد